Citroën rozšiřuje nabídku Xsary Picasso s odpočtem DPH

Citroën rozšiřuje nabídku modelů s možností odpočtu DPH o verzi Xsara Picasso N1 v pětimístném provedení. Doposud bylo možné tento model koupit pouze v čtyřmístném uspořádání s integrovaným chladicím boxem. Prodej Citroënu Xsara Picasso ve verzi N1 s odpočtem DPH v roce 2004 přesáhl 25 procent. Přestavba ne běžné pětimístné provedení bude možná ve verzích se zážehovým motorem 1.8 16V (85 kW / 117 k).

Součástí přestavby je instalace posuvné dělicí přepážky za zadní sedadla a zaslepení zadních bočních oken bezpečnostní fólií. Cena přestavby činí 18 000 Kč vč. DPH. Všechny ostatní modely Xsara Picasso, jsou nadále nabízeny s možností přestavby na verzi N1 ve čtyřmístném uspořádání interiéru. Místo prostředního sedadla ve druhé řadě je instalován chladící box s loketními opěrkami pro cestující na krajních sedadlech.

Součástí ceny přestavby je instalace dělicí přepážky za zadní sedadla a zaslepení zadních bočních oken bezpečnostní fólií. Citroën nabízí možnost přestavby na užitkovou verzi N1 také u modelů Berlingo, C5, C8 a Jumpy ve smíšené pěti až šestimístné verzi FlexiVan.

Zdroj: Citroën

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků