Citroën rozšiřuje nabídku Xsary Picasso s odpočtem DPH

Citroën rozšiřuje nabídku modelů s možností odpočtu DPH o verzi Xsara Picasso N1 v pětimístném provedení. Doposud bylo možné tento model koupit pouze v čtyřmístném uspořádání s integrovaným chladicím boxem. Prodej Citroënu Xsara Picasso ve verzi N1 s odpočtem DPH v roce 2004 přesáhl 25 procent. Přestavba ne běžné pětimístné provedení bude možná ve verzích se zážehovým motorem 1.8 16V (85 kW / 117 k).

Součástí přestavby je instalace posuvné dělicí přepážky za zadní sedadla a zaslepení zadních bočních oken bezpečnostní fólií. Cena přestavby činí 18 000 Kč vč. DPH. Všechny ostatní modely Xsara Picasso, jsou nadále nabízeny s možností přestavby na verzi N1 ve čtyřmístném uspořádání interiéru. Místo prostředního sedadla ve druhé řadě je instalován chladící box s loketními opěrkami pro cestující na krajních sedadlech.

Součástí ceny přestavby je instalace dělicí přepážky za zadní sedadla a zaslepení zadních bočních oken bezpečnostní fólií. Citroën nabízí možnost přestavby na užitkovou verzi N1 také u modelů Berlingo, C5, C8 a Jumpy ve smíšené pěti až šestimístné verzi FlexiVan.

Zdroj: Citroën

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků