Citroen přitvrzuje, představil koncept Survolt

Nelze si nevšimnout, že automobilka Citroen se v poslední době stále více soustředí na sportovní a prémiové automobily. V Ženevě teď představila další vývojový stupeň konceptu Revolte - masivně působící studii Survolt s výraznými liniemi, luxusními prvky a notnou dávkou excentricity.

I navzdory tomu, že podobu vozu už známe, Citroen i nadále tají, co se skrývá v jeho útrobách. Podle dostupných informací víme jen to, že uvnitř bije hybridní ústrojí, které tvoří kombinace spalovacího motoru a elektromotoru s tím, že vůz zvládá provoz i na čistě elektrickou energii.

Když jsme v úvodu psali, že Survolt působí masivním dojmem, mysleli jsme tím opravdu pouze optický dojem, koncept je totiž dlouhý pouze 3,85 m, široký 1,87 m a vysoký 1,2 m. Těmito rozměry bychom ho mohli přirovnat třeba k Lotusu Exige S nebo Audi TT.

Kam má Citroën s podobnými studiemi namířeno, není zatím jasné. Nedivili bychom se ale, kdyby se z nich vyvrbilo seriové kupátko ve stylu sesterského Peugeotu RCZ...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroen Survolt
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků