Citroen přitvrzuje, představil koncept Survolt

Nelze si nevšimnout, že automobilka Citroen se v poslední době stále více soustředí na sportovní a prémiové automobily. V Ženevě teď představila další vývojový stupeň konceptu Revolte - masivně působící studii Survolt s výraznými liniemi, luxusními prvky a notnou dávkou excentricity.

I navzdory tomu, že podobu vozu už známe, Citroen i nadále tají, co se skrývá v jeho útrobách. Podle dostupných informací víme jen to, že uvnitř bije hybridní ústrojí, které tvoří kombinace spalovacího motoru a elektromotoru s tím, že vůz zvládá provoz i na čistě elektrickou energii.

Když jsme v úvodu psali, že Survolt působí masivním dojmem, mysleli jsme tím opravdu pouze optický dojem, koncept je totiž dlouhý pouze 3,85 m, široký 1,87 m a vysoký 1,2 m. Těmito rozměry bychom ho mohli přirovnat třeba k Lotusu Exige S nebo Audi TT.

Kam má Citroën s podobnými studiemi namířeno, není zatím jasné. Nedivili bychom se ale, kdyby se z nich vyvrbilo seriové kupátko ve stylu sesterského Peugeotu RCZ...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroen Survolt
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků