Citroen přitvrzuje, představil koncept Survolt

Nelze si nevšimnout, že automobilka Citroen se v poslední době stále více soustředí na sportovní a prémiové automobily. V Ženevě teď představila další vývojový stupeň konceptu Revolte - masivně působící studii Survolt s výraznými liniemi, luxusními prvky a notnou dávkou excentricity.

I navzdory tomu, že podobu vozu už známe, Citroen i nadále tají, co se skrývá v jeho útrobách. Podle dostupných informací víme jen to, že uvnitř bije hybridní ústrojí, které tvoří kombinace spalovacího motoru a elektromotoru s tím, že vůz zvládá provoz i na čistě elektrickou energii.

Když jsme v úvodu psali, že Survolt působí masivním dojmem, mysleli jsme tím opravdu pouze optický dojem, koncept je totiž dlouhý pouze 3,85 m, široký 1,87 m a vysoký 1,2 m. Těmito rozměry bychom ho mohli přirovnat třeba k Lotusu Exige S nebo Audi TT.

Kam má Citroën s podobnými studiemi namířeno, není zatím jasné. Nedivili bychom se ale, kdyby se z nich vyvrbilo seriové kupátko ve stylu sesterského Peugeotu RCZ...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroen Survolt
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků