Citroën představuje C8 modelového roku 2004

Velkoprostorový vůz C8 je vrcholem nabídky luxusních modelů značky Citroën. Od svého uvedení na trh v roce 2002 se stal jednou z referencí bezpečnosti, cestovního pohodlí, variability i moderních technologií. Nový modelový rok, který Citroën uvádí na trh právě v těchto dnech, bezpochyby přispěje ke stále rostoucímu prodejnímu úspěchu modelu C8.

Český trh velkoprostorových luxusních vanů zaznamenal v průběhu pěti prvních měsíců roku 2004 mírný meziroční pokles o 7 procent. Společnost CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. však ve stejném období zaznamenala stále sílící prodejní úspěch modelu C8, pro který se rozhodlo 41 nových zákazníků. Oproti stejnému období roku 2003 tak prodej Citroënu C8 na českém trhu vzrostl o více než 41 procent.

Citroën C8 se tak ostatně stal nejúspěšnějším „Eurovanem“ na českém trhu. Společný program koncernů PSA Peugeot Citroen a Fiat Auto, zaměřený na sdílený vývoj a výrobu velkoprostorových vozů, je v České republice kromě Citroënu C8 zastoupen i Peugeotem 807 a Fiatem Ulysse.

C8 modelového roku 2004 nabídne všechny „tradiční“ přednosti – vysokou úroveň bezpečnosti (potvrzenou získáním nejvyššího hodnocení pěti hvězdiček v nárazových testech EuroNCAP), mimořádně prostorný a variabilní interiér a širokou standardní výbavu.

Koncové zákaznické ceny ani standardní výbava jednotlivých verzí C8 modelového roku 2004 se nemění. Citroën však dále rozšířil možnost přizpůsobení vozu individuálnímu vkusu každého zákazníka. Paleta barev byla rozšířena o jasně červený perleťový lak Profond, který decentně kontrastuje s chromovanými prvky karoserie. Nabídka čalounění všech verzí nyní zahrnuje komfortní velurové čalounění Memphis v šedohnědém odstínu.

Nabídka motorů modelové řady C8 2004 nadále zůstává v osvědčeném složení. Hlavní « hvězdou » jistě zůstane moderní vznětový motor 2.2 HDi 16V (max. výkon 94 kW / 130 k při 4 000 ot./min, max. točivý moment 314 Nm při 2 000 ot. / min), který je dodáván výhradně se 6-ti stupňovou manuální převodovkou. Tento výkonný motor se těší stále rostoucí oblibě zákazníků – na celkovém prodeji modelu C8 se podílí více než 80 procenty.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků