Citroen představil model C4 ve verzi sedan

Automobilka Citroen představila novou karosářskou verzi svého modelu C4. Jedná se o sedan, který dostal delší rozvor a také velký zavazadelník. Design jde jednoznačně ve stopách většího modelu C6 a zaujme neotřelou elegancí. Malou nevýhodou je, že je prozatím určen pouze pro čínský trh.
Citroen představil model C4 ve verzi sedan

Francouzská automobilka Citroen představila svůj nový model C-Triomphe, který je vlastně sedanem modelové řady C4. Citroen však nepřidal ke svému hatchbacku pouze kufr, ale kompletně přepracoval podvozek a také přepracoval celé partie karosérie. Sedan je dlouhý 4 800 mm a široký 1 770 mm. Největší změnou prošel rozvor, který byl zvětšen až na 2 710 mm, což je o více než 100 mm více, než u modelu C4. C-Triomphe je tak o téměř 540 mm delší, než model C4 a o 56 mm delší, než model C5. Také zavazadlový prostor je na danou třídu opravdu velký. Zákazník může využít kufr o objemu 513 litrů a k větší praktičnosti slouží zadní sklopná opěradla v poměru 2:3.

Pod kapotou se prozatím objevil pouze jeden motor a to benzínový čtyřválec o objemu 2 litry, který dává výkon 110 kW (150 k) a točivý moment 200 Nm. Ten plní emisní normu Euro 4. Výkon je pak přenášen na přední kola buď prostřednictvím automatické převodovky s možností ručního řazení, nebo manuální převodovky.

Ve výbavě pak zákazník najde vše, co se dnes sluší. Elektronické systémy jako jsou ABS, ESP, elektrické ovládání oken a vnějších zrcátek, čalounění v kůži, satelitní navigaci, automatickou klimatizaci, xenonové světlomety, tempomat atd.

Citroen prozatím bude prodávat tento model pouze v Číně, ovšem nevylučuje, že by se mohl tento model objevit i v dalších zemích, včetně Evropské unie. Hlad po sedanech nižší střední třídy je i v EU nyní poměrně velký a Citroen má nyní v nabídce pouze model C5 v této karosářské verzi. Na druhou stranu Citroen již v minulosti prodával sedan modelu ZX pouze v Číně.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroen C-Triomphe
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků