Citroen představil model C4 ve verzi sedan

Automobilka Citroen představila novou karosářskou verzi svého modelu C4. Jedná se o sedan, který dostal delší rozvor a také velký zavazadelník. Design jde jednoznačně ve stopách většího modelu C6 a zaujme neotřelou elegancí. Malou nevýhodou je, že je prozatím určen pouze pro čínský trh.
Citroen představil model C4 ve verzi sedan

Francouzská automobilka Citroen představila svůj nový model C-Triomphe, který je vlastně sedanem modelové řady C4. Citroen však nepřidal ke svému hatchbacku pouze kufr, ale kompletně přepracoval podvozek a také přepracoval celé partie karosérie. Sedan je dlouhý 4 800 mm a široký 1 770 mm. Největší změnou prošel rozvor, který byl zvětšen až na 2 710 mm, což je o více než 100 mm více, než u modelu C4. C-Triomphe je tak o téměř 540 mm delší, než model C4 a o 56 mm delší, než model C5. Také zavazadlový prostor je na danou třídu opravdu velký. Zákazník může využít kufr o objemu 513 litrů a k větší praktičnosti slouží zadní sklopná opěradla v poměru 2:3.

Pod kapotou se prozatím objevil pouze jeden motor a to benzínový čtyřválec o objemu 2 litry, který dává výkon 110 kW (150 k) a točivý moment 200 Nm. Ten plní emisní normu Euro 4. Výkon je pak přenášen na přední kola buď prostřednictvím automatické převodovky s možností ručního řazení, nebo manuální převodovky.

Ve výbavě pak zákazník najde vše, co se dnes sluší. Elektronické systémy jako jsou ABS, ESP, elektrické ovládání oken a vnějších zrcátek, čalounění v kůži, satelitní navigaci, automatickou klimatizaci, xenonové světlomety, tempomat atd.

Citroen prozatím bude prodávat tento model pouze v Číně, ovšem nevylučuje, že by se mohl tento model objevit i v dalších zemích, včetně Evropské unie. Hlad po sedanech nižší střední třídy je i v EU nyní poměrně velký a Citroen má nyní v nabídce pouze model C5 v této karosářské verzi. Na druhou stranu Citroen již v minulosti prodával sedan modelu ZX pouze v Číně.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroen C-Triomphe
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků