Citroen představil model C4 ve verzi sedan

Automobilka Citroen představila novou karosářskou verzi svého modelu C4. Jedná se o sedan, který dostal delší rozvor a také velký zavazadelník. Design jde jednoznačně ve stopách většího modelu C6 a zaujme neotřelou elegancí. Malou nevýhodou je, že je prozatím určen pouze pro čínský trh.
Citroen představil model C4 ve verzi sedan

Francouzská automobilka Citroen představila svůj nový model C-Triomphe, který je vlastně sedanem modelové řady C4. Citroen však nepřidal ke svému hatchbacku pouze kufr, ale kompletně přepracoval podvozek a také přepracoval celé partie karosérie. Sedan je dlouhý 4 800 mm a široký 1 770 mm. Největší změnou prošel rozvor, který byl zvětšen až na 2 710 mm, což je o více než 100 mm více, než u modelu C4. C-Triomphe je tak o téměř 540 mm delší, než model C4 a o 56 mm delší, než model C5. Také zavazadlový prostor je na danou třídu opravdu velký. Zákazník může využít kufr o objemu 513 litrů a k větší praktičnosti slouží zadní sklopná opěradla v poměru 2:3.

Pod kapotou se prozatím objevil pouze jeden motor a to benzínový čtyřválec o objemu 2 litry, který dává výkon 110 kW (150 k) a točivý moment 200 Nm. Ten plní emisní normu Euro 4. Výkon je pak přenášen na přední kola buď prostřednictvím automatické převodovky s možností ručního řazení, nebo manuální převodovky.

Ve výbavě pak zákazník najde vše, co se dnes sluší. Elektronické systémy jako jsou ABS, ESP, elektrické ovládání oken a vnějších zrcátek, čalounění v kůži, satelitní navigaci, automatickou klimatizaci, xenonové světlomety, tempomat atd.

Citroen prozatím bude prodávat tento model pouze v Číně, ovšem nevylučuje, že by se mohl tento model objevit i v dalších zemích, včetně Evropské unie. Hlad po sedanech nižší střední třídy je i v EU nyní poměrně velký a Citroen má nyní v nabídce pouze model C5 v této karosářské verzi. Na druhou stranu Citroen již v minulosti prodával sedan modelu ZX pouze v Číně.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroen C-Triomphe

bazar

Citroen C4 Picasso 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 153 252 km
Cena: 133 000 Kč
Citroen C4 Picasso 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 107 293 km
Cena: 169 000 Kč
Citroen Berlingo 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 71 417 km
Cena: 189 000 Kč
Citroen C5 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 142 123 km
Cena: 210 000 Kč
Citroen C3 1,4
Rok výroby: 2005
Stav: 131 280 km
Cena: 55 000 Kč
Citroen Xsara Picasso 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 145 251 km
Cena: 65 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků