Citroen představil model C4 ve verzi sedan

Automobilka Citroen představila novou karosářskou verzi svého modelu C4. Jedná se o sedan, který dostal delší rozvor a také velký zavazadelník. Design jde jednoznačně ve stopách většího modelu C6 a zaujme neotřelou elegancí. Malou nevýhodou je, že je prozatím určen pouze pro čínský trh.
Citroen představil model C4 ve verzi sedan

Francouzská automobilka Citroen představila svůj nový model C-Triomphe, který je vlastně sedanem modelové řady C4. Citroen však nepřidal ke svému hatchbacku pouze kufr, ale kompletně přepracoval podvozek a také přepracoval celé partie karosérie. Sedan je dlouhý 4 800 mm a široký 1 770 mm. Největší změnou prošel rozvor, který byl zvětšen až na 2 710 mm, což je o více než 100 mm více, než u modelu C4. C-Triomphe je tak o téměř 540 mm delší, než model C4 a o 56 mm delší, než model C5. Také zavazadlový prostor je na danou třídu opravdu velký. Zákazník může využít kufr o objemu 513 litrů a k větší praktičnosti slouží zadní sklopná opěradla v poměru 2:3.

Pod kapotou se prozatím objevil pouze jeden motor a to benzínový čtyřválec o objemu 2 litry, který dává výkon 110 kW (150 k) a točivý moment 200 Nm. Ten plní emisní normu Euro 4. Výkon je pak přenášen na přední kola buď prostřednictvím automatické převodovky s možností ručního řazení, nebo manuální převodovky.

Ve výbavě pak zákazník najde vše, co se dnes sluší. Elektronické systémy jako jsou ABS, ESP, elektrické ovládání oken a vnějších zrcátek, čalounění v kůži, satelitní navigaci, automatickou klimatizaci, xenonové světlomety, tempomat atd.

Citroen prozatím bude prodávat tento model pouze v Číně, ovšem nevylučuje, že by se mohl tento model objevit i v dalších zemích, včetně Evropské unie. Hlad po sedanech nižší střední třídy je i v EU nyní poměrně velký a Citroen má nyní v nabídce pouze model C5 v této karosářské verzi. Na druhou stranu Citroen již v minulosti prodával sedan modelu ZX pouze v Číně.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroen C-Triomphe
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků