Citroën představil facelift pro DS 5. Nový je design, interiér i motory

Automobilka Citroën představila facelift pro model DS 5. Tedy přesněji bychom měli říkat, že značka DS představila novou řadu 5, ale to je v zásadě jedno. Ať tak, nebo trochu jinak, v Ženevě bude k vidění DS 5 po modernizaci. A to znamená nový design, méně tlačítek v interiéru a úspornější motory pod kapotou.

Značka DS se odděluje od Citroënu konceptem Divine

Značka DS se odděluje od Citroënu konceptem Divine

Modernizovanou DS 5 nebude problém rozpoznat. Auto totiž dostalo kompletně přepracovanou přední část s velkými písmeny DS. Jiný je i nárazník a změnila se taktéž přední světla. Pohled zezadu pak odhalí upravené zadní svítilny a opět pozměněný zadní nárazník.

Interiér do jisté míry následuje Peugeot 308. V rámci faceliftu bylo eliminováno na dvanáct tlačítek, která se všechna odstěhovala pod dotykový displej. Zároveň se vylepšovala výbava, takže už ve standardu dostanete od DS například bezklíčkové odemykání, ambientní osvětlení nebo kvalitní ozvučení.

Test: Citroën DS5 Hybrid4 – když už, tak pořádně

Test: Citroën DS5 Hybrid4 – když už, tak pořádně

Nejdůležitější novinky najdeme v nabídce motorizací. Dieselová část začíná u motoru BlueHDi 120, tedy na výkonu 88 kW (120 k) a točivém momentu 300 Nm. Tato jednotka je spojena se šestistupňovým manuálem, zájemci ho mohou vyměnit za automat EAT 6. Následují dvě verze naftového dvoulitru. Ta slabší nabídne 110 kW (150 k) a 370 Nm, vrcholem je 132 kW (180 k) a 400 Nm, což je stejný motor, který se sem nastěhoval z Peugeotu 308 GT.

Kdo touží po benzinu, ten už může zvolit pouze přeplňovanou šestnáctistovku THP s výkonem 121 kW (165 k) a s točivým momentem 240 Nm. Nic výkonnějšího k dispozici není, stejně jako není tento motor dostupný s manuální převodovkou. V nabídce pak najdete ještě hybridní provedení, na kterém se v rámci faceliftu nic neměnilo. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků