Citroën představil facelift pro DS 5. Nový je design, interiér i motory

Automobilka Citroën představila facelift pro model DS 5. Tedy přesněji bychom měli říkat, že značka DS představila novou řadu 5, ale to je v zásadě jedno. Ať tak, nebo trochu jinak, v Ženevě bude k vidění DS 5 po modernizaci. A to znamená nový design, méně tlačítek v interiéru a úspornější motory pod kapotou.

Značka DS se odděluje od Citroënu konceptem Divine

Značka DS se odděluje od Citroënu konceptem Divine

Modernizovanou DS 5 nebude problém rozpoznat. Auto totiž dostalo kompletně přepracovanou přední část s velkými písmeny DS. Jiný je i nárazník a změnila se taktéž přední světla. Pohled zezadu pak odhalí upravené zadní svítilny a opět pozměněný zadní nárazník.

Interiér do jisté míry následuje Peugeot 308. V rámci faceliftu bylo eliminováno na dvanáct tlačítek, která se všechna odstěhovala pod dotykový displej. Zároveň se vylepšovala výbava, takže už ve standardu dostanete od DS například bezklíčkové odemykání, ambientní osvětlení nebo kvalitní ozvučení.

Test: Citroën DS5 Hybrid4 – když už, tak pořádně

Test: Citroën DS5 Hybrid4 – když už, tak pořádně

Nejdůležitější novinky najdeme v nabídce motorizací. Dieselová část začíná u motoru BlueHDi 120, tedy na výkonu 88 kW (120 k) a točivém momentu 300 Nm. Tato jednotka je spojena se šestistupňovým manuálem, zájemci ho mohou vyměnit za automat EAT 6. Následují dvě verze naftového dvoulitru. Ta slabší nabídne 110 kW (150 k) a 370 Nm, vrcholem je 132 kW (180 k) a 400 Nm, což je stejný motor, který se sem nastěhoval z Peugeotu 308 GT.

Kdo touží po benzinu, ten už může zvolit pouze přeplňovanou šestnáctistovku THP s výkonem 121 kW (165 k) a s točivým momentem 240 Nm. Nic výkonnějšího k dispozici není, stejně jako není tento motor dostupný s manuální převodovkou. V nabídce pak najdete ještě hybridní provedení, na kterém se v rámci faceliftu nic neměnilo. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky