Prostorné francouzské MPV dostalo bateriový pohon, o užitné vlastnosti i prostornost ale nepřišlo. Stále pojme až 4000 litrů nákladu.
Jak se praví v jednom starém českém filmu: „A máme je tu všechny.“ Po elektrickém Opelu Combo-e a Peugeotu e-Rifter je zde do třetice i vůz s dvěma šípy ve znaku. Citroën ë-Berlingo zvenčí poznáte podle dle decentních znáčků s písmenem ë na předním nárazníku a pátých dveřích, specifické pro něj jsou dekorativní prvky nárazníků a bočních ochranných plastů v barvě Anodised blue.
Technikou nepřekvapí, stejně jako koncernoví souputníci je poháněn elektromotorem o výkonu 100 kW (136 k) a s točivým momentem 260 N.m. Tuto sílu nabídne v jízdním režimu Power, pokud zvolíte mód Normal, na přední kola jde 80 kW a 210 Nm. Největší dojezd má zaručit režim Eco, který dále omezí pohon na 60 kW a 210 Nm. Rekuperaci bude možné zintenzivnit stiskem tlačítka B.
Baterie o kapacitě 50 kWh je uložena v podlaze a lze jí dobíjet stejnosměrným proudem až 100 kW, přičemž se dostane na 80 % kapacity za půl hodiny. Standardně je ë-Berlingo dodávano se 7,4kW jednofázovou nabíječkou, připlatit si lze za třífázovou 11kW. Při nabíjení ze 7kW wallboxu zabere plné nabití 7,5 hodiny. Na akumulátor je poskytována záruka 70 % kapacity do osmi let nebo 100 000 kilometrů.
Ë-Berlingo bude prodáváno ve dvou verzích, standardní Medium je dlouhá 4,40 metru, provedení XL pak 4,75 metru. Uvnitř najdete pět či sedm sedaček a také až 167 litrů kapacity v odkládacích prostorech. Na praktičnosti se nic nemění, dovnitř se stále vejde až 4000 litrů v případě XL se složenou druhou řadou sedadel.
Základní obrazovka palubního systému má úhlopříčku 8 palců, za příplatek může zákazník dostat desetipalcovou. Skrze displej je možné nastavit odložené nabíjení kvůli lepším cenám energie nebo zadat čas pro klimatizování či výhřev. Tyto funkce lze ovládat i dálkově přes aplikaci MyCitroën.