Citroën představí SUV střední třídy. Podívejte se na první skicy C5 Aircross

Dvojitý šíp ukazuje své první SUV střední třídy. Základ zřejmě poskytne Peugeot 5008 a premiéry se dočkáme již za měsíc.

Na nástupce modelu C5 si pravděpodobně ještě nějaký čas počkáme. Místo toho s označením C5 Aircross letos dorazí rodinné SUV. Na dubnovém autosalonu v Šanghaji bude takový vůz hlavní hvězdou stánku dvojitého šípu, alespoň podle britského Autocaru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Jeho podobu přiblížila šéfka značky Linda Jacksonová na svém twitterovém účtu. Nepřekvapí, že dvě zveřejněné skicy se výrazně podobají konceptu Aircross z roku 2015. 

Očekávat tedy můžeme rozdělené přední světlomety a variaci na vzduchové polštáře Airbump. Přesně dle současného designového jazyka značky, která vedle konzervativnějšího Peugeotu a luxusního DS plní v rámci skupiny PSA roli "funky" automobilky s pozitivně laděným marketingem.

Na internetu je konfigurátor spotřeby DS, Citroënů a Peugeotů v provozu

Na internetu je konfigurátor spotřeby DS, Citroënů a Peugeotů v provozu

Vůz podle všeho bude postaven na modulární platformě EMP2. Na těchto základech již existují tři příbuzné modely SUV - Peugeot 3008, 5008 a DS 7 Crossback. Všechny v příštím roce dostanou i plug-in hybridní varianty, které umožní pohon všech kol a kombinovaný výkon až 300 koňských sil. Jestli to tak bude i u Citroënu, to je zatím otázkou.

DS 7 Crossback oficiálně: Umí skenovat nerovnosti na silnici!

DS 7 Crossback oficiálně: Umí skenovat nerovnosti na silnici!

Po čínské premiéře se podle zákulisních informací zvýšené "cé-pětky" dočkáme i na evropském trhu. Stát by se tak mělo na začátku roku 2018.

Prohlédněte si také fotogalerii stejnojmenného konceptu:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků