Citroën představí SUV střední třídy. Podívejte se na první skicy C5 Aircross

Dvojitý šíp ukazuje své první SUV střední třídy. Základ zřejmě poskytne Peugeot 5008 a premiéry se dočkáme již za měsíc.

Na nástupce modelu C5 si pravděpodobně ještě nějaký čas počkáme. Místo toho s označením C5 Aircross letos dorazí rodinné SUV. Na dubnovém autosalonu v Šanghaji bude takový vůz hlavní hvězdou stánku dvojitého šípu, alespoň podle britského Autocaru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Jeho podobu přiblížila šéfka značky Linda Jacksonová na svém twitterovém účtu. Nepřekvapí, že dvě zveřejněné skicy se výrazně podobají konceptu Aircross z roku 2015. 

Očekávat tedy můžeme rozdělené přední světlomety a variaci na vzduchové polštáře Airbump. Přesně dle současného designového jazyka značky, která vedle konzervativnějšího Peugeotu a luxusního DS plní v rámci skupiny PSA roli "funky" automobilky s pozitivně laděným marketingem.

Na internetu je konfigurátor spotřeby DS, Citroënů a Peugeotů v provozu

Na internetu je konfigurátor spotřeby DS, Citroënů a Peugeotů v provozu

Vůz podle všeho bude postaven na modulární platformě EMP2. Na těchto základech již existují tři příbuzné modely SUV - Peugeot 3008, 5008 a DS 7 Crossback. Všechny v příštím roce dostanou i plug-in hybridní varianty, které umožní pohon všech kol a kombinovaný výkon až 300 koňských sil. Jestli to tak bude i u Citroënu, to je zatím otázkou.

DS 7 Crossback oficiálně: Umí skenovat nerovnosti na silnici!

DS 7 Crossback oficiálně: Umí skenovat nerovnosti na silnici!

Po čínské premiéře se podle zákulisních informací zvýšené "cé-pětky" dočkáme i na evropském trhu. Stát by se tak mělo na začátku roku 2018.

Prohlédněte si také fotogalerii stejnojmenného konceptu:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků