Citroen pokračuje ve skvělých slevách

Francouzský Citroen nadále pokračuje ve své agresivní cenové politice a i na říjen připravil řadu atraktivních nabídek svých vozů.

Citroën C4 – série Image s motorizací 1,6 HDi. Pořizovací cena tohoto modelu začíná na 362 500 Kč. Cenové zvýhodnění je 200 000 Kč (včetně zvýhodnění ve výši 40 000 Kč při využití Citroën Bonus leasingu).

Novinku C4 Picasso 1,6 HDi 16V Base (5 míst) je možno pořídit za 499 900 Kč (včetně zvýhodnění ve výši 40 000 Kč při využití Citroën Bonus leasingu). Úspora pro zákazníka je v tomto případě 150 000 Kč.

Grand C4 Picasso s dieslovým agregátem 1,6 HDi je nabízen od 544 900 Kč (včetně zvýhodnění ve výši 40 000 Kč při využití Citroën Bonus leasingu).

Xsara Picasso 1,6 HDi SX je nabízena již od 408 900 Kč (včetně zvýhodnění ve výši 40 000 Kč při využití Citroën Bonus leasingu). Celková úspora pro zákazníka je 210 000 Kč.

Citroën C5 1,6 HDi 16V X: pořizovací cena tohoto modelu je od 476 000 Kč (včetně zvýhodnění ve výši 50 000 Kč při využití Citroën Bonus leasingu). Celková úspora pro zákazníka je 230 000 Kč.

Berlingo 1,6 HDi X začíná na 303 900 Kč (včetně Bonus leasing 50 000 Kč). Úspora pro zákazníka je v tomto případě 155 000 Kč.

Další slevy

Citroën C1 – tento vůz lze pořídit již za cenu 179 900 Kč (včetně 30 000 Citroën bonus leasingu).

Citroën C3 - akční model Furio s klimatizací a rádiem se CD a MP3, který lze pořídit za velmi příznivou cenu, neuvěřitelných 249 900 Kč (včetně zvýhodnění ve výši 30 000 Kč při využití Citroën Bonus leasingu). Nadále zůstává zvýhodněna motorizace Furio 1.4i, která je nabízena za 259 900 Kč. Úspora pro zákazníka je v tomto případě 125 000 Kč.

Citroën C4 X 1,4i 16V Coupé je nabízen za cenu 255 000 Kč (včetně zvýhodnění ve výši 40 000 Kč při využití Citroën Bonus leasingu). Celkové zvýhodnění je 190 000 Kč.

Citroën C4 – verze 1,4i 16V začíná na 275 000 Kč (včetně zvýhodnění ve výši 40 000 Kč při využití Citroën Bonus leasingu) .

Berlingo –  za 252 500 Kč je k dostání model s motorem 1,4i.X. Výhoda pro zákazníka zde činí 155 000 Kč při využití Bonus leasingu. Základní verze obsahuje např. airbag řidiče, variabilní posilovač řízení, ABS či boční posuvné dveře.

Užitkové vozy

Citroën v předstihu reaguje na dopad návrhu tzv. Reformy veřejných financí, který je před podpisem prezidentem republiky, a připravila zvýhodněnou nabídku na leasing užitkových vozů. V rámci akce „Poslední šance“, kdy lze ještě využít tříletý leasing, každý nový majitel užitkového vozu Citroën dostane pojištění čelního skla jako dárek.

Zvýhodněná nabídka u modelu Berlingo Furgon. Ceny benzínové verze začínají již na 209 900 Kč. Zvýhodnění je zde pro kupujícího ve výši 130 000 Kč (včetně Bonus leasingu ve výši 50 000 Kč). U dieselové motorizace je model nabízen již od 239 900 Kč.

U modelů užitkových vozidel pokračuje zajímavá nabídka na Citroën Jumper, kde jeho cena začíná na 389 000 Kč – zvýhodnění 200 000 Kč (včetně 60 000 Kč při využití Bonus leasingu).

Prodejci Citroën nabízejí už od února nový Citroën Jumpy za startovací cenu 359 900Kč (motorizace 1,6HDi  90k s užitečnou hmotností 1000kg a 5 m3 nákladového prostoru).

Veškeré pořizovací ceny jednotlivých modelů jsou včetně Citroën Bonus leasingu, který se však liší dle modelových řad.

Akční nabídka má platnost po celý říjen.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků