Citroën plánuje nový vlajkový sedan. Čekejte netradiční design a elektrifikaci

22 komentářů

Martin P.
13. května • 11:06

Myslím že plnohodnotní nástupci C4, C5 a C6 pro Evropský trh jsou už pohádka na pokračování.
Zatím to vypadá, že Citroen vyčkává do poslední chvíle. Aby neměl v nabídce něco co zatíží nějaký zákaz, nebo regulace a bylo to pak špatně prodejné. Marketing mlží a doufá, že "věrní" zákazníci vyčkají, nebo na pohádky jak C5 Cross nahrazuje C5 nebo C4 Kaktus neohrazuje C4 skočí i když funkčně i cenově to jsou různá vozidla.

OnLi
11. května • 17:23

Od té doby, co vedou Citroen ženský (nic proti), tak živoří. Nabídka modelů žalostná. Přijde mi to už pěkných pár let jako řízená zkáza kdysi slavné firmy.

mpolan
13. května • 9:13

Živoření s neustále rostoucími prodeji by se mi líbilo taky...

petr r. (petrumr)
11. května • 8:33

Podívejte se na PSA, když není pro vás vhodný citroen, tak jděte do peugotu. Citroen není VW aby na tři stejný auta lepil jiný znak. A srovnávat s dácií? V čem? Vzdyt C3 je levnější jak sandero a pokud jste byli na autosaloně v bratislavě, tak jste mohli srovnávat, ale dácii tak k ladě.

Lachtan
11. května • 9:00

PSA, to myslíš tu čínskou automobilku?

petr r. (petrumr)
11. května • 11:14

DPCA a CAPSA jsou v číně jen společný závod tamních automobilek. a jestli myslíš podíl 12,2% Dongfeng Motor Corporation tak asi to není minoritní podíl, abys řekl, že je to čínská automobilka. Oni asi něco za něco.

Lachtan
11. května • 20:05

1. Pleteš si minoritu a majoritu
2. 12,2% Dongfengu znamená, že je to největší akcionář (i když ne majoritní)
3. A v každé akciové společnosti mají největší rozhodovací pravomoc největší akcionáři.

petr r. (petrumr)
12. května • 9:23

a to je peugot...co máš dále, tohle majitele PSA vůbec nezajímá, nebo tebe to zajímá co kde je vyrobený? Z číny tady auta PSA nekoupíš a nevím, proč se tím zaobíráš.

Roman
10. května • 21:17

Všeci co pomlouváte Citroën,zato všechny současný fauvé a Škůdky stojej eště víc za hovno!!!

Rob
11. května • 14:20

Nikdo tu nikoho nepomlouvá, jen konstatuji holý fakt, že Citroën upadl. Vyškrknutí V6 benzínu v roce 2008 ( značně zastaralý ), žádný nástupce. Pak byl na vrcholu V6 HDi ( 2,7 později 3.0 ), ten se tam také moc dlouho neohřál tuším jen 4 roky do 2012. Pak skončila C6 a následně C5 s kopletním zazděním hydractiv vůči nějakým "speciálním" tlumičům, které stejné stojí za hovno a udělají minimální rozdíl. To nemluvím o ceně, která převyšuje i vzduchové měchy. :-D A to platí pro všechny značky. V PSA už několik let Citroën tahá za ten kratší provázek a značně se preferuje Peugeot..

mpolan
13. května • 9:13

A že ostatní mainstreamové značky těch šestiválců a speciálních podvozků mají...

Rob
13. května • 15:27

Tohle právě oddělovalo Citroën od mainstreamu. Byl na výběr pohodlný kočár s dostatečným výkonem na naše dojebané cesty. VW, Škoda také nabízeli šestiválec Adaptivní tlumiče má dnes kde, kdo začínaje zmiňovaným Citroënem, VW, Škoda, Opel, Renault..

petr r. (petrumr)
11. května • 8:37

Škodovka je dobrý auto, ale když neservuješ si to sám, tak se prodraží-viz můj web o strasti se škodovkou.

JirkaX
11. května • 9:48

Starostí u škodovek je více jak dost a proto bych si ji už nikdy nekoupil.

.
10. května • 17:30

Citroen? Ta značka co soutěží s Dacii kde postaví levnější plechovku? Tomu za vlajkovou loď stačí tříkolka.

vv vxvxcv
20. července • 21:54

ty si fakt koncernovy traged :-D

Duplo
10. května • 16:45

Přesně tak, Metropolis, také se mi to hned vybavilo. Původní návrhy staré x let se mi tehdá líbily popravdě o něco víc. No tak kdy už něco bude, 2030? :-D To je jak ten vtip jak kostra sedí na laviččce a říká, že čeká na ideálního partnera/ku.

JirkaX
10. května • 16:06

to zas bude paskvil superbu

JirkaX
11. května • 6:28

Něco chytřejšího tě nenapadne? Že se ptám. :-))

JirkaX
11. května • 9:36

Zase mluvíš sám se sebou.:-O

viper
10. května • 15:35

" Francouzi totiž pracují na novém vlajkovém sedanu, kterého bychom se mohli dočkat už za pár let. Více na: https://www.autorevue.cz/citroen-planuje-novy-vlaj... ... " už za pár let ? :-D už teď je pozdě ....

Rob
10. května • 16:18

To tu bylo před deseti lety, najděte si DS9: Metropolis. Už tehdy to měl být hybrid, skončilo to jen u studie. :-) Zaříznutá C6, C5 ( sedan, kombi ) společně s hydractive podvozkem.. Teď už je zmůžou jen na ty cirkusové crossovery.

Doporučujeme

Články odjinud