Myslím že plnohodnotní nástupci C4, C5 a C6 pro Evropský trh jsou už pohádka na pokračování.Zatím to vypadá, že Citroen vyčkává do poslední chvíle. Aby neměl v nabídce něco co zatíží nějaký zákaz, nebo regulace a bylo to pak špatně prodejné. Marketing mlží a doufá, že "věrní" zákazníci vyčkají, nebo na pohádky jak C5 Cross nahrazuje C5 nebo C4 Kaktus neohrazuje C4 skočí i když funkčně i cenově to jsou různá vozidla.
Od té doby, co vedou Citroen ženský (nic proti), tak živoří. Nabídka modelů žalostná. Přijde mi to už pěkných pár let jako řízená zkáza kdysi slavné firmy.
Živoření s neustále rostoucími prodeji by se mi líbilo taky...
Podívejte se na PSA, když není pro vás vhodný citroen, tak jděte do peugotu. Citroen není VW aby na tři stejný auta lepil jiný znak. A srovnávat s dácií? V čem? Vzdyt C3 je levnější jak sandero a pokud jste byli na autosaloně v bratislavě, tak jste mohli srovnávat, ale dácii tak k ladě.
PSA, to myslíš tu čínskou automobilku?
DPCA a CAPSA jsou v číně jen společný závod tamních automobilek. a jestli myslíš podíl 12,2% Dongfeng Motor Corporation tak asi to není minoritní podíl, abys řekl, že je to čínská automobilka. Oni asi něco za něco.
1. Pleteš si minoritu a majoritu2. 12,2% Dongfengu znamená, že je to největší akcionář (i když ne majoritní)3. A v každé akciové společnosti mají největší rozhodovací pravomoc největší akcionáři.
a to je peugot...co máš dále, tohle majitele PSA vůbec nezajímá, nebo tebe to zajímá co kde je vyrobený? Z číny tady auta PSA nekoupíš a nevím, proč se tím zaobíráš.
Všeci co pomlouváte Citroën,zato všechny současný fauvé a Škůdky stojej eště víc za hovno!!!
Nikdo tu nikoho nepomlouvá, jen konstatuji holý fakt, že Citroën upadl. Vyškrknutí V6 benzínu v roce 2008 ( značně zastaralý ), žádný nástupce. Pak byl na vrcholu V6 HDi ( 2,7 později 3.0 ), ten se tam také moc dlouho neohřál tuším jen 4 roky do 2012. Pak skončila C6 a následně C5 s kopletním zazděním hydractiv vůči nějakým "speciálním" tlumičům, které stejné stojí za hovno a udělají minimální rozdíl. To nemluvím o ceně, která převyšuje i vzduchové měchy. :-D A to platí pro všechny značky. V PSA už několik let Citroën tahá za ten kratší provázek a značně se preferuje Peugeot..
A že ostatní mainstreamové značky těch šestiválců a speciálních podvozků mají...
Tohle právě oddělovalo Citroën od mainstreamu. Byl na výběr pohodlný kočár s dostatečným výkonem na naše dojebané cesty. VW, Škoda také nabízeli šestiválec Adaptivní tlumiče má dnes kde, kdo začínaje zmiňovaným Citroënem, VW, Škoda, Opel, Renault..
Škodovka je dobrý auto, ale když neservuješ si to sám, tak se prodraží-viz můj web o strasti se škodovkou.
Starostí u škodovek je více jak dost a proto bych si ji už nikdy nekoupil.
Citroen? Ta značka co soutěží s Dacii kde postaví levnější plechovku? Tomu za vlajkovou loď stačí tříkolka.
ty si fakt koncernovy traged :-D
Přesně tak, Metropolis, také se mi to hned vybavilo. Původní návrhy staré x let se mi tehdá líbily popravdě o něco víc. No tak kdy už něco bude, 2030? :-D To je jak ten vtip jak kostra sedí na laviččce a říká, že čeká na ideálního partnera/ku.
to zas bude paskvil superbu
Něco chytřejšího tě nenapadne? Že se ptám. :-))
Zase mluvíš sám se sebou.:-O
" Francouzi totiž pracují na novém vlajkovém sedanu, kterého bychom se mohli dočkat už za pár let. Více na: https://www.autorevue.cz/citroen-planuje-novy-vlaj... ... " už za pár let ? :-D už teď je pozdě ....
To tu bylo před deseti lety, najděte si DS9: Metropolis. Už tehdy to měl být hybrid, skončilo to jen u studie. :-) Zaříznutá C6, C5 ( sedan, kombi ) společně s hydractive podvozkem.. Teď už je zmůžou jen na ty cirkusové crossovery.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.