Citroën plánuje nový vlajkový sedan. Čekejte netradiční design a elektrifikaci

viper  |  10. 05. 2019 15:35

" Francouzi totiž pracují na novém vlajkovém sedanu, kterého bychom se mohli dočkat už za pár let. Více na: https://www.autorevue.cz/citroen-planuje-novy-vlaj... ... "

už za pár let ? už teď je pozdě ....

Odpovědět  |   | 
Rob  |  10. 05. 2019 16:18

To tu bylo před deseti lety, najděte si DS9: Metropolis. Už tehdy to měl být hybrid, skončilo to jen u studie. Zaříznutá C6, C5 ( sedan, kombi ) společně s hydractive podvozkem.. Teď už je zmůžou jen na ty cirkusové crossovery.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 05. 2019 16:06

to zas bude paskvil superbu

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 05. 2019 06:28

Něco chytřejšího tě nenapadne? Že se ptám.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 05. 2019 09:36

Zase mluvíš sám se sebou.

Odpovědět  |   | 
Duplo  |  10. 05. 2019 16:45

Přesně tak, Metropolis, také se mi to hned vybavilo. Původní návrhy staré x let se mi tehdá líbily popravdě o něco víc. No tak kdy už něco bude, 2030? To je jak ten vtip jak kostra sedí na laviččce a říká, že čeká na ideálního partnera/ku.

Odpovědět  |   | 
.  |  10. 05. 2019 17:30

Citroen? Ta značka co soutěží s Dacii kde postaví levnější plechovku? Tomu za vlajkovou loď stačí tříkolka.

Odpovědět  |   | 
vv vxvxcv  |  20. 07. 2019 21:54

ty si fakt koncernovy traged

Odpovědět  |   | 
Roman  |  10. 05. 2019 21:17

Všeci co pomlouváte Citroën,zato všechny současný fauvé a Škůdky stojej eště víc za hovno!!!

Odpovědět  |   | 

Škodovka je dobrý auto, ale když neservuješ si to sám, tak se prodraží-viz můj web o strasti se škodovkou.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 05. 2019 09:48

Starostí u škodovek je více jak dost a proto bych si ji už nikdy nekoupil.

Odpovědět  |   | 
Rob  |  11. 05. 2019 14:20

Nikdo tu nikoho nepomlouvá, jen konstatuji holý fakt, že Citroën upadl. Vyškrknutí V6 benzínu v roce 2008 ( značně zastaralý ), žádný nástupce. Pak byl na vrcholu V6 HDi ( 2,7 později 3.0 ), ten se tam také moc dlouho neohřál tuším jen 4 roky do 2012. Pak skončila C6 a následně C5 s kopletním zazděním hydractiv vůči nějakým "speciálním" tlumičům, které stejné stojí za hovno a udělají minimální rozdíl. To nemluvím o ceně, která převyšuje i vzduchové měchy. A to platí pro všechny značky. V PSA už několik let Citroën tahá za ten kratší provázek a značně se preferuje Peugeot..

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 05. 2019 09:13

A že ostatní mainstreamové značky těch šestiválců a speciálních podvozků mají...

Odpovědět  |   | 
Rob  |  13. 05. 2019 15:27

Tohle právě oddělovalo Citroën od mainstreamu. Byl na výběr pohodlný kočár s dostatečným výkonem na naše dojebané cesty. VW, Škoda také nabízeli šestiválec Adaptivní tlumiče má dnes kde, kdo začínaje zmiňovaným Citroënem, VW, Škoda, Opel, Renault..

Odpovědět  |   | 

Podívejte se na PSA, když není pro vás vhodný citroen, tak jděte do peugotu. Citroen není VW aby na tři stejný auta lepil jiný znak. A srovnávat s dácií? V čem? Vzdyt C3 je levnější jak sandero a pokud jste byli na autosaloně v bratislavě, tak jste mohli srovnávat, ale dácii tak k ladě.

Odpovědět  |   | 
Lachtan  |  11. 05. 2019 09:00

PSA, to myslíš tu čínskou automobilku?

Odpovědět  |   | 

DPCA a CAPSA jsou v číně jen společný závod tamních automobilek. a jestli myslíš podíl 12,2% Dongfeng Motor Corporation tak asi to není minoritní podíl, abys řekl, že je to čínská automobilka. Oni asi něco za něco.

Odpovědět  |   | 
Lachtan  |  11. 05. 2019 20:05

1. Pleteš si minoritu a majoritu
2. 12,2% Dongfengu znamená, že je to největší akcionář (i když ne majoritní)
3. A v každé akciové společnosti mají největší rozhodovací pravomoc největší akcionáři.

Odpovědět  |   | 

a to je peugot...co máš dále, tohle majitele PSA vůbec nezajímá, nebo tebe to zajímá co kde je vyrobený? Z číny tady auta PSA nekoupíš a nevím, proč se tím zaobíráš.

Odpovědět  |   | 
OnLi  |  11. 05. 2019 17:23

Od té doby, co vedou Citroen ženský (nic proti), tak živoří. Nabídka modelů žalostná. Přijde mi to už pěkných pár let jako řízená zkáza kdysi slavné firmy.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 05. 2019 09:13

Živoření s neustále rostoucími prodeji by se mi líbilo taky...

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  13. 05. 2019 11:06

Myslím že plnohodnotní nástupci C4, C5 a C6 pro Evropský trh jsou už pohádka na pokračování.
Zatím to vypadá, že Citroen vyčkává do poslední chvíle. Aby neměl v nabídce něco co zatíží nějaký zákaz, nebo regulace a bylo to pak špatně prodejné. Marketing mlží a doufá, že "věrní" zákazníci vyčkají, nebo na pohádky jak C5 Cross nahrazuje C5 nebo C4 Kaktus neohrazuje C4 skočí i když funkčně i cenově to jsou různá vozidla.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A
Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. Tak bohatou výbavu nikdo nečekal

Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. …

Jak bylo očekáváno, SsangYong v Česku naplno spouští prodej nové generace SUV Korando. Ceník tak už doplňuje rovněž cenovka naftové motorizace a kompletní řada výbav.

6.  11.  2019 | | 22 N/A