Citroën plánuje nový vlajkový sedan. Čekejte netradiční design a elektrifikaci

viper  |  10. 05. 2019 15:35

" Francouzi totiž pracují na novém vlajkovém sedanu, kterého bychom se mohli dočkat už za pár let. Více na: https://www.autorevue.cz/citroen-planuje-novy-vlaj... ... "

už za pár let ? už teď je pozdě ....

Odpovědět  |   | 
Rob  |  10. 05. 2019 16:18

To tu bylo před deseti lety, najděte si DS9: Metropolis. Už tehdy to měl být hybrid, skončilo to jen u studie. Zaříznutá C6, C5 ( sedan, kombi ) společně s hydractive podvozkem.. Teď už je zmůžou jen na ty cirkusové crossovery.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 05. 2019 16:06

to zas bude paskvil superbu

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 05. 2019 06:28

Něco chytřejšího tě nenapadne? Že se ptám.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 05. 2019 09:36

Zase mluvíš sám se sebou.

Odpovědět  |   | 
Duplo  |  10. 05. 2019 16:45

Přesně tak, Metropolis, také se mi to hned vybavilo. Původní návrhy staré x let se mi tehdá líbily popravdě o něco víc. No tak kdy už něco bude, 2030? To je jak ten vtip jak kostra sedí na laviččce a říká, že čeká na ideálního partnera/ku.

Odpovědět  |   | 
.  |  10. 05. 2019 17:30

Citroen? Ta značka co soutěží s Dacii kde postaví levnější plechovku? Tomu za vlajkovou loď stačí tříkolka.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  10. 05. 2019 21:17

Všeci co pomlouváte Citroën,zato všechny současný fauvé a Škůdky stojej eště víc za hovno!!!

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  11. 05. 2019 08:37

Škodovka je dobrý auto, ale když neservuješ si to sám, tak se prodraží-viz můj web o strasti se škodovkou.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 05. 2019 09:48

Starostí u škodovek je více jak dost a proto bych si ji už nikdy nekoupil.

Odpovědět  |   | 
Rob  |  11. 05. 2019 14:20

Nikdo tu nikoho nepomlouvá, jen konstatuji holý fakt, že Citroën upadl. Vyškrknutí V6 benzínu v roce 2008 ( značně zastaralý ), žádný nástupce. Pak byl na vrcholu V6 HDi ( 2,7 později 3.0 ), ten se tam také moc dlouho neohřál tuším jen 4 roky do 2012. Pak skončila C6 a následně C5 s kopletním zazděním hydractiv vůči nějakým "speciálním" tlumičům, které stejné stojí za hovno a udělají minimální rozdíl. To nemluvím o ceně, která převyšuje i vzduchové měchy. A to platí pro všechny značky. V PSA už několik let Citroën tahá za ten kratší provázek a značně se preferuje Peugeot..

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 05. 2019 09:13

A že ostatní mainstreamové značky těch šestiválců a speciálních podvozků mají...

Odpovědět  |   | 
Rob  |  13. 05. 2019 15:27

Tohle právě oddělovalo Citroën od mainstreamu. Byl na výběr pohodlný kočár s dostatečným výkonem na naše dojebané cesty. VW, Škoda také nabízeli šestiválec Adaptivní tlumiče má dnes kde, kdo začínaje zmiňovaným Citroënem, VW, Škoda, Opel, Renault..

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  11. 05. 2019 08:33

Podívejte se na PSA, když není pro vás vhodný citroen, tak jděte do peugotu. Citroen není VW aby na tři stejný auta lepil jiný znak. A srovnávat s dácií? V čem? Vzdyt C3 je levnější jak sandero a pokud jste byli na autosaloně v bratislavě, tak jste mohli srovnávat, ale dácii tak k ladě.

Odpovědět  |   | 
Lachtan  |  11. 05. 2019 09:00

PSA, to myslíš tu čínskou automobilku?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  11. 05. 2019 11:14

DPCA a CAPSA jsou v číně jen společný závod tamních automobilek. a jestli myslíš podíl 12,2% Dongfeng Motor Corporation tak asi to není minoritní podíl, abys řekl, že je to čínská automobilka. Oni asi něco za něco.

Odpovědět  |   | 
Lachtan  |  11. 05. 2019 20:05

1. Pleteš si minoritu a majoritu
2. 12,2% Dongfengu znamená, že je to největší akcionář (i když ne majoritní)
3. A v každé akciové společnosti mají největší rozhodovací pravomoc největší akcionáři.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  12. 05. 2019 09:23

a to je peugot...co máš dále, tohle majitele PSA vůbec nezajímá, nebo tebe to zajímá co kde je vyrobený? Z číny tady auta PSA nekoupíš a nevím, proč se tím zaobíráš.

Odpovědět  |   | 
OnLi  |  11. 05. 2019 17:23

Od té doby, co vedou Citroen ženský (nic proti), tak živoří. Nabídka modelů žalostná. Přijde mi to už pěkných pár let jako řízená zkáza kdysi slavné firmy.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 05. 2019 09:13

Živoření s neustále rostoucími prodeji by se mi líbilo taky...

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  13. 05. 2019 11:06

Myslím že plnohodnotní nástupci C4, C5 a C6 pro Evropský trh jsou už pohádka na pokračování.
Zatím to vypadá, že Citroen vyčkává do poslední chvíle. Aby neměl v nabídce něco co zatíží nějaký zákaz, nebo regulace a bylo to pak špatně prodejné. Marketing mlží a doufá, že "věrní" zákazníci vyčkají, nebo na pohádky jak C5 Cross nahrazuje C5 nebo C4 Kaktus neohrazuje C4 skočí i když funkčně i cenově to jsou různá vozidla.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A