Citroën plánuje nový vlajkový sedan. Čekejte netradiční design a elektrifikaci

viper  |  10. 05. 2019 15:35

" Francouzi totiž pracují na novém vlajkovém sedanu, kterého bychom se mohli dočkat už za pár let. Více na: https://www.autorevue.cz/citroen-planuje-novy-vlaj... ... "

už za pár let ? už teď je pozdě ....

Odpovědět  |   | 
Rob  |  10. 05. 2019 16:18

To tu bylo před deseti lety, najděte si DS9: Metropolis. Už tehdy to měl být hybrid, skončilo to jen u studie. Zaříznutá C6, C5 ( sedan, kombi ) společně s hydractive podvozkem.. Teď už je zmůžou jen na ty cirkusové crossovery.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 05. 2019 16:06

to zas bude paskvil superbu

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 05. 2019 06:28

Něco chytřejšího tě nenapadne? Že se ptám.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 05. 2019 09:36

Zase mluvíš sám se sebou.

Odpovědět  |   | 
Duplo  |  10. 05. 2019 16:45

Přesně tak, Metropolis, také se mi to hned vybavilo. Původní návrhy staré x let se mi tehdá líbily popravdě o něco víc. No tak kdy už něco bude, 2030? To je jak ten vtip jak kostra sedí na laviččce a říká, že čeká na ideálního partnera/ku.

Odpovědět  |   | 
.  |  10. 05. 2019 17:30

Citroen? Ta značka co soutěží s Dacii kde postaví levnější plechovku? Tomu za vlajkovou loď stačí tříkolka.

Odpovědět  |   | 
vv vxvxcv  |  20. 07. 2019 21:54

ty si fakt koncernovy traged

Odpovědět  |   | 
Roman  |  10. 05. 2019 21:17

Všeci co pomlouváte Citroën,zato všechny současný fauvé a Škůdky stojej eště víc za hovno!!!

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  11. 05. 2019 08:37

Škodovka je dobrý auto, ale když neservuješ si to sám, tak se prodraží-viz můj web o strasti se škodovkou.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 05. 2019 09:48

Starostí u škodovek je více jak dost a proto bych si ji už nikdy nekoupil.

Odpovědět  |   | 
Rob  |  11. 05. 2019 14:20

Nikdo tu nikoho nepomlouvá, jen konstatuji holý fakt, že Citroën upadl. Vyškrknutí V6 benzínu v roce 2008 ( značně zastaralý ), žádný nástupce. Pak byl na vrcholu V6 HDi ( 2,7 později 3.0 ), ten se tam také moc dlouho neohřál tuším jen 4 roky do 2012. Pak skončila C6 a následně C5 s kopletním zazděním hydractiv vůči nějakým "speciálním" tlumičům, které stejné stojí za hovno a udělají minimální rozdíl. To nemluvím o ceně, která převyšuje i vzduchové měchy. A to platí pro všechny značky. V PSA už několik let Citroën tahá za ten kratší provázek a značně se preferuje Peugeot..

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 05. 2019 09:13

A že ostatní mainstreamové značky těch šestiválců a speciálních podvozků mají...

Odpovědět  |   | 
Rob  |  13. 05. 2019 15:27

Tohle právě oddělovalo Citroën od mainstreamu. Byl na výběr pohodlný kočár s dostatečným výkonem na naše dojebané cesty. VW, Škoda také nabízeli šestiválec Adaptivní tlumiče má dnes kde, kdo začínaje zmiňovaným Citroënem, VW, Škoda, Opel, Renault..

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  11. 05. 2019 08:33

Podívejte se na PSA, když není pro vás vhodný citroen, tak jděte do peugotu. Citroen není VW aby na tři stejný auta lepil jiný znak. A srovnávat s dácií? V čem? Vzdyt C3 je levnější jak sandero a pokud jste byli na autosaloně v bratislavě, tak jste mohli srovnávat, ale dácii tak k ladě.

Odpovědět  |   | 
Lachtan  |  11. 05. 2019 09:00

PSA, to myslíš tu čínskou automobilku?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  11. 05. 2019 11:14

DPCA a CAPSA jsou v číně jen společný závod tamních automobilek. a jestli myslíš podíl 12,2% Dongfeng Motor Corporation tak asi to není minoritní podíl, abys řekl, že je to čínská automobilka. Oni asi něco za něco.

Odpovědět  |   | 
Lachtan  |  11. 05. 2019 20:05

1. Pleteš si minoritu a majoritu
2. 12,2% Dongfengu znamená, že je to největší akcionář (i když ne majoritní)
3. A v každé akciové společnosti mají největší rozhodovací pravomoc největší akcionáři.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  12. 05. 2019 09:23

a to je peugot...co máš dále, tohle majitele PSA vůbec nezajímá, nebo tebe to zajímá co kde je vyrobený? Z číny tady auta PSA nekoupíš a nevím, proč se tím zaobíráš.

Odpovědět  |   | 
OnLi  |  11. 05. 2019 17:23

Od té doby, co vedou Citroen ženský (nic proti), tak živoří. Nabídka modelů žalostná. Přijde mi to už pěkných pár let jako řízená zkáza kdysi slavné firmy.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 05. 2019 09:13

Živoření s neustále rostoucími prodeji by se mi líbilo taky...

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  13. 05. 2019 11:06

Myslím že plnohodnotní nástupci C4, C5 a C6 pro Evropský trh jsou už pohádka na pokračování.
Zatím to vypadá, že Citroen vyčkává do poslední chvíle. Aby neměl v nabídce něco co zatíží nějaký zákaz, nebo regulace a bylo to pak špatně prodejné. Marketing mlží a doufá, že "věrní" zákazníci vyčkají, nebo na pohádky jak C5 Cross nahrazuje C5 nebo C4 Kaktus neohrazuje C4 skočí i když funkčně i cenově to jsou různá vozidla.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

dnes | Vladimír Kadera | 6 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 36 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 191 N/A
Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má plno asistentů a LED světlomety

Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má …

Novou Kiu Xceed si budete moci už příští týden prohlédnout na výstavě Auta na náplavce. Importér už zveřejnil ceny a nevypadají vůbec zle.

24.  8.  2019 | | 34 N/A