Citroën: nové verze pro Jumpy a Jumper

Nabídka modelu Jumpy se rozšiřuje o verzi, která reaguje na nabídku konkurence, zejména modelů Mercedes-Benz Viano Fun, VW Multivan nebo Renault Traffic Generation. Vůz ponese označení Jumpy Kombi Oceanic a bude nabízet standardně 5 míst. Tento model bude nabízen ve dvou variantách - Kombi Oceanic L1 2,0 HDi 120 k a Kombi Oceanic L2 2,0 HDi 138 k FAP. Základní cena činí 896 669 Kč.

Výbava je identická jako u druhé úrovně výbavy Atlante a navíc přináší následující změny:

- chybí kotevní úchyty pro upevnění nákladu v zavazadlovém prostoru
- Oceanic přebírá přední sedadla z modelu C8 s bočními airbagy (obě přední sedadla jsou standardně otočná)
- podélné kolejničky ve druhé a třetí řadě pro posun zadních sedadel 
- možnost přestavění sedadel zadní řady na spací plochu
- centrální výklopný stolek

V rámci příplatkové výbavy jsou navíc oproti výbavě Atlante k dispozici dvě samostatná sedadla nastavitelná po nebo proti směru jízdy (19 873 Kč) a Paket Spánek, tedy kryty na zastínění oken, větrací mřížka na pravé posuvné dveře (9 520 Kč). 

Nabídka modelu Jumper se rozšiřuje o speciální sérii pod označením Professional. Jedná se o zvýhodněnou výbavu pro všechny verze Furgon a Kombi Van 5/6, kde byly ke standardní výbavě přidány tyto prvky: manuální klimatizace, přední mlhové světlomety, odkládací prostor nad řidičem a spolujezdcem, palivová nádrž o objemu 125 l, přední a zadní zástěrky.Standardní cena této výbavy činí 46 100 Kč bez DPH, cena ve verzi Professional činí 20 000 Kč bez DPH.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků