Citroën v roce 2005 překonal svůj vlastní rekord prodeje ve Španělsku, s 213 000 registrovanými vozy dosáhl vynikajícího celkového tržního podílu 11,1%. Značka je lídrem jak na trhu osobních vozů, tak i v prodeji lehkých užitkových aut. V obou případech činí tržní podíl velmi pěkných 13 procent, na automobilovém trhu zaujímá druhé místo. Vysoká prodejní čísla za první kvartál tohoto roku potvrzují nejlepší pozici značky Citroën, kterou si drží již deset let. Přesný podíl na trhu činí 13,56 %, v segmentu osobních vozů, u lehkých užitkových vozů je to pak 10,93 %.
Nové modely představované v Madridu
Nový Jumper
Nový C-Triomphe sedan
C5 HDi 173 FAP
C4 se šestistupňovou robotizovanou převodovkou
Studie C-Buggy
Další lákadla na stánku Citroënu