Citroën My Ami Buggy se vrací v další limitované edici. Na pláže vyrazí v příštím roce

10 komentářů

David
25. prosince • 14:04

Do půjčoven pro hotely někde ve Španělsku super. Proč ne. Do velkoměsta proč ne.
Na dojíždění mimo město do práce k hovnu. To by musel být dojezd 300 km a max rychlost alespoň 115 km. Pak bych si ho klidně hned koupil pokud by cena byla 350 000 Kč. Ale dveře bych chtěl normální.

k.ik
24. prosince • 9:07

s dotacema ještě levnější a pak to prodají se ziskem za hranice, jako to dělají Němci

HRD
24. prosince • 13:49

A co jako? Ty s tím máš nějaký problém?

k.ik
25. prosince • 9:51

Ne, proč? Tvá reakce naznačuje, že ty s tím máš nějaký problém.

webpaja
25. prosince • 11:44

Máš s tím problém, že on má problém ?

pacho
23. prosince • 17:30

tieto "limitky" boli len ojeb na kupujúcich, ako vôbec takéto auto predať, keď sa otvoril trh.

HRD
24. prosince • 13:50

Ojeb na kupujúcich je škodovka. Ta chcípá už i v Číně. Tohle si zákazníci žádali, tak se to vyrobí.

petr r. (petrumr)
24. prosince • 7:49

ježíši ty jsi komunista i se spodkama.Pochop to, že tohle nechtěli vyrábět, ale prostě lidi žekli, že to chcou a musí přivyrobit další edici. Nepsal jsi, že GR yaris je neprodejný a i když je serie vyprodaná. Tohle není škodovka která láduje auta na skladové pole a letiště.

buds
24. prosince • 17:13

V principu má ale pravdu, že pokud výrobce uvede limitovanou edici, kterou po vyprodání radikálně navýší, tak je to defakto podvod na kupce těch původních 50ks, kteří to kupovali právě možná jen kvůli tomu, že to byla tak malá série.

petr r. (petrumr)
24. prosince • 18:14

ale citroen tím nikdy nereklamoval jen omzenou serii.

Doporučujeme

Články odjinud