Citroën Musketier C2 VTS: d´Artagnan se 166 koníky

S Citroënem C2 VTS v kabátku od tunerské firmy Musketier určitě zaujmete široké okolí. Karosářský kit obsahuje všechny prvky, které se na voze standardně upravují: nový přední spoiler, změněná maska se zvětšenými otvory pro přístup vzduchu, upravené přední i zadní světlomety, širší boční prahy, oplechování zádě se dvěma chromovanými koncovkami výfuku a nechybí střešní přítlačné křídlo.

Co se týče ladění motoru, i tady je citelně znát zásah firmy Musketier. Sériový výkon (90 kW/6 500 ot.) se díky změněnému sání, novému výfukovému systému a dalším úpravám vyšplhal až na 122 kW (166 k). Pětistupňová manuální převodovka přenáší výkon na přední nápravu, kde jsou 16palcová kola s pneumatikami o rozměrech 225/40.

Tip: Přečtěte si test Citroënu C2 VTS.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 2 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků