Strategii PSA nechápu. Posledním rokem z Citroenu i z Peugeotu lezou velice zajímavé koncepty, mám na mysli středních či velkých sedanů či sportovní modely, ale do výroby nejde naprosto nic. A když už, tak to trvá neuvěřitelně dlouho. Např. Peugeot přetáhl prezentaci RCZ, do výroby jde se starým ohleděným čumákem a nenabízí nic zajímavého v motorech ( nic proti 1,6 , ale na sporťák to má malý objem ).
Přesně tak - studie pro Peking je opravdová designová lahůdka, hodit tohle do měsíce na trh jako alternativu konzervativnějšího dvojčete "508", tak PSA s obojím udělá díru do trhu - i bez hybridních serepetiček...
508 je ina platforma.. na tej bude asi citroen DS5 predpokladam
takze mame tu spalovaci motor 272 koní (200 kW) a 375 Nm +elektromotor od 55 koní (40 kW) do 95 koní (70 kW). Ked nasadim blbu matematiku tak sa 345kW nedostanem ani ked ma bude tlacit babka. Navyse celkovy vykon spalovaci + elektromotor byva mensi ako sucet ich vykonu. Mame tu take male perpetum mobile."oba motory kombinovaný výkon 460 koní (345 kW)"Taka otazka tych 200kW je s turbom ci bez? Ak bez tak je to vcelku viac nez dobre.
pánové a vy nevíte, že citroen překoná vaše představy ? :-)
:-D :-D :-D máš naprostou pravdu, a tou hláškou jsi to perfektně vystihl. Není co dodat.Nicméně i přes drobné výkonové nesrovnalosti je to parádní limuzína se špičkovým podvozkem. Škoda že jen koncept.
cize 200 + 70 + 70 je 340.... cize fakt, 5 kw chyba...
2x 70? Asi bych si měl naleštit bulvy, ale fakt je čtu jen jednou.
preco 2x70kW? tam sa pise iba o jednom elektromotore
Na AUTO.CZ mají tuhle blbost taky. Je vidět, že jenom něco přeberou a ani se nad tím nezamyslí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.