Citroën mění svoji identitu, má i nové logo

Citroën mění svoji identitu, má i nové logo

Marketingové oddělení automobilky Citroën přikročilo k radikálnímu kroku: má v plánu výrazně změnit image vozů s šípovým ozubením ve znaku. Jedná se přitom o historický okamžik v životě Citroenu, naposledy byla takto významná změna učiněna v roce 1983. Nová strategie přichází v době vytváření nových vztahů mezi spotřebiteli a značkami a byla představena 6. února, tedy symbolicky v den narozenin svého zakladatele. Pojďme se nyní podívat na prvky, kterými se nyní chce Citroën zapsat do myslí nás, zákazníků.

Prvním viditelným znakem této změny bude nové logo značky zdílen samotného Citroënu a a firmy Landor. Šípy ztratily orámování a dostaly trojrozměrnou dimenzi. Jsou plastické, silnější a mohutnější. V novém vzhledu názvu značky se opět objevuje červená barva, jako most mezi minulostí a budoucností značky Citroën. Klíčovou nadále zůstává snaha prosazovat nekonvenční řešení a moderní technologie.

Změny se dotkly také v přístupu k internetu. 70 % zákazníků, kteří dnes přicházejí do Citroënu, prošlo přes jeho internetové stránky, kde hledali informace. První kontakt značky se zákazníky je tedy adresa www.citroen.com, která se od nynějška stává kompasem, jenž zákazníky nasměruje k firemním stránkám jednotlivých zemí. Mezi další hesla patří v rámci změny image nový vzhled prodejních míst, vznik nových závazků vůči zákazníkům se záměrem zlepšit jejich spokojenost nejen s výrobky, ale také jejich servisem, asistenční služba a záruka až na 7 let nebo důraz na firemní zákazníky v rámci programu Citroën Business. Značka bude též pokračovat v politice diferenciace svých modelů a přitom bude dál zrychlovat jejich příchod na trh. Citroën tak v příštích třech letech uvede na evropský trh 6 nových modelů v pravidelném rytmu jednoho nového vozu každého půl roku, první vlaštovou by měl být nový Citroën DS3, který by měl postupně dát jméno i ostatním novým modelům. Místo C3, C4 či C5 bychom se tak měli dočkat modeů DS3, DS4, DS5 a dalších.

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Citroen C4 Picasso 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 153 252 km
Cena: 133 000 Kč
Citroen C4 Picasso 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 107 293 km
Cena: 169 000 Kč
Citroen C1 1
Rok výroby: 2013
Stav: 24 319 km
Cena: 130 000 Kč
Citroen Berlingo 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 71 417 km
Cena: 189 000 Kč
Citroen C5 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 142 123 km
Cena: 210 000 Kč
Citroen C3 1,4
Rok výroby: 2005
Stav: 131 280 km
Cena: 55 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků