Citroën mění svoji identitu, má i nové logo

Marketingové oddělení automobilky Citroën přikročilo k radikálnímu kroku: má v plánu výrazně změnit image vozů s šípovým ozubením ve znaku. Jedná se přitom o historický okamžik v životě Citroenu, naposledy byla takto významná změna učiněna v roce 1983. Nová strategie přichází v době vytváření nových vztahů mezi spotřebiteli a značkami a byla představena 6. února, tedy symbolicky v den narozenin svého zakladatele. Pojďme se nyní podívat na prvky, kterými se nyní chce Citroën zapsat do myslí nás, zákazníků.

Prvním viditelným znakem této změny bude nové logo značky zdílen samotného Citroënu a a firmy Landor. Šípy ztratily orámování a dostaly trojrozměrnou dimenzi. Jsou plastické, silnější a mohutnější. V novém vzhledu názvu značky se opět objevuje červená barva, jako most mezi minulostí a budoucností značky Citroën. Klíčovou nadále zůstává snaha prosazovat nekonvenční řešení a moderní technologie.

Změny se dotkly také v přístupu k internetu. 70 % zákazníků, kteří dnes přicházejí do Citroënu, prošlo přes jeho internetové stránky, kde hledali informace. První kontakt značky se zákazníky je tedy adresa www.citroen.com, která se od nynějška stává kompasem, jenž zákazníky nasměruje k firemním stránkám jednotlivých zemí. Mezi další hesla patří v rámci změny image nový vzhled prodejních míst, vznik nových závazků vůči zákazníkům se záměrem zlepšit jejich spokojenost nejen s výrobky, ale také jejich servisem, asistenční služba a záruka až na 7 let nebo důraz na firemní zákazníky v rámci programu Citroën Business. Značka bude též pokračovat v politice diferenciace svých modelů a přitom bude dál zrychlovat jejich příchod na trh. Citroën tak v příštích třech letech uvede na evropský trh 6 nových modelů v pravidelném rytmu jednoho nového vozu každého půl roku, první vlaštovou by měl být nový Citroën DS3, který by měl postupně dát jméno i ostatním novým modelům. Místo C3, C4 či C5 bychom se tak měli dočkat modeů DS3, DS4, DS5 a dalších.

Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků