Citroën má nový motor 3,0 HDI V6, na trhu bude již v létě

5 komentářů

Zelí
17. června • 22:01

Nechápu proč se omezujou s růstem výkonu. Zvýšení výkonu o 15% jim umožnilo snížit spotřebu o 15%. Proč nezvýšili výkon rovnou o 100%, aby snížili spotřebu o 100%. :-D. Určitě ten motor mají na brzdě a drží si to jako trumf na příští souboj s konkurenty. Konečně se blíží vysněné perpetum mobile.
Mám pocit, že se blíží okurková sezóna.

Radek Ondrášík
17. června • 22:05

No vykon je sice vetsi o tech +- 20% ale na druhou stranu je to i zvysenim objemu o 0,3 litru, takze proc ne. Ze klesne spotreba proc ne, proste zvysili o cosik ucinnost.Na druhou stranu maji se automobilky jeste co ucit, bo kazdy druhy garaznik, co nabizi chiptuning, navysi vykon o 30% a spotreba klesne o 30%.

Zelí
17. června • 22:50

Ne účinnost dieslova motoru nezvýšili, tomu nevěřím. To je ta okurková sezóna. Pokud vím, tak francouzské diesly nepatří ve spotřebě k nejlepším, takže možná využili své rezervy. Například nešpricají tolik paliva v předvstřiku.

aaa
19. června • 18:17

tak tomu můžeš klidně věřit. účinnost dieselova motoru se záměrně snižuje kvůli emisím NOx.

Radek Ondrášík
18. června • 9:50

HDI nikdy nešlo na spotřebu, k tomu tu byly jiné motory. Dnes co mají všichni CR a spotřeba je tedy +- u všech stejná nabízí HDI to, co jiní tolik neumí a to je kultivovanost a charakter. Takže věřím tomu, že tu spotřebu snížili. O 10-15% to asi ne, ale uvidíme.

Doporučujeme

Články odjinud