Citroën GS: francouzská revoluce

13 komentářů

Pavel
28. listopadu • 14:37

Spiš se mi libí model DS, to je paráda
:-O
http://www.rajveteranu.cz/znacka-14-citroen...
:-))

Shimanski
28. listopadu • 14:01

to je dobrej pekáč fotřík měl podobnej :-))

Ondra S.
27. listopadu • 12:02

Na tu dobu to bylo fantastické auto, jako z budoucnosti, akorát mě překvapil ten malý zdvihový obsah motoru, no čekal bych aspoň 1,4-1,6. Pro našince to ale bohužel většinou zůstal nesplněný sen z tuzexu, protože jako nový byl z finančního hlediska nedostupný pro drtivou většinu potenciálních zájemců a trh s ojetými vozy ze zahraničí tu tehdy vůbec neexistoval (oproti dnes).

baboon
27. listopadu • 11:23

Byla to fakt bomba, když jich sem tehdy necelá stovka přišla. Táta tenkrát silně uvažoval o koupi, ale dost ho zklamal kufr - a ten potřeboval velký. Tak to pak "vyhrála" Cortina Mk III.

Zelí
27. listopadu • 10:27

Z dnešního pohledu to tak nevypadá, ale v roce 1970 to byla skutečná bomba. Technická lahůdka. Na tehdejší dobu velmi nízký odpor vzduchu a díky tomu neskutečná maximálka s výkonem 44kw. Ještě pro milovníky subaru - čtyřválcový boxer podélně vpředu - nic vám to neříká ?

Xeon
27. listopadu • 16:26

A taky Oltcit

ITTI
4. prosince • 18:33

"A taky Otcit"....tomu máme rozumět jak? BTW:Oltcit byl odvozen od Citroenu Visa, to pro pořádek, s tím to autem neměl zhola nic společného.
http://www.google.cz/search...

Martin
9. ledna • 21:31

Jen male upresneni,kdyby se o to nekdo zajimal.Oltcit neni odvozen od Visy ale je to presna kopie Citroenu Axel (stejne jako byla Dacia 1300 k nerozeznani od Renaulta 12)

peto
17. září • 13:14

Len male upresnenie maleho upresnenia, Citroen Axel je Oltcit Club, ziadna kopia. Na zapadnych trhoch sa predaval pod znackou Citroen. A vychadzal z Citroen Prototype Y...
http://en.wikipedia.org/wiki/Oltcit_Club...

asdf
27. listopadu • 11:39

z dnešního pohledu to vypadá furt použitelnějc a pohodlnějc než dnešní parodie na nižší střední, zejména produkty vw by se od toho mohli učit.

Tsro
27. listopadu • 6:18

Jo .. tak těch jsem pár měl ... nejlepší auto ..

Igor Jenik
27. listopadu • 12:25

....ja ho jezdil taky roky , skoda ze citroen ted dela nesnesitelny graficky design misto aut. No jo, ti druzi nejsou o nic lepsi!

Nimra
28. listopadu • 1:11

Kromě designu, škoda taky, že citroen nyní dává hydropneumatické odpružení jen do velkých aut (některé C5 a všechny C6). Právě to mne táhlo a táhne k citroenům, jenže ... nyní mám C5 a stačilo by mi auto o třídu menší. Jenže C4 má vinuté pružiny :(

Doporučujeme

Články odjinud