Celkově jsou častější šestnáctistovky, které ovšem trápí častěji některé potíže. Z hlediska spolehlivosti a tudíž nižších investic do potenciálně nákladných oprav motoru jsou lepší dvoulitrové jednotky...dobrá recenze na: http://www.aaaauto.cz/cz/recenze/citroen-c4-gra... ... Asi doňho půjdu..
Pane jo, to koukám, že Áčka mají takové recenze aut. Rozhodně dobrý tip a pomocník při výběru.
rovnaky dizajnovy hnus ako Picassove obrazy.
aaaaa, pan je asi "umelec" :-D
Na to aby mi bolo z jeho obrazov na .... nemusim byt ziadny umelec, umenie ma zrejme cloveku nieco dat a nie vyvolavat antiperistalticky reflex...A ano, existuju aj obrazy, ktore umeleckym dielom naozaj su. To ale nie je Picassov pripad, nacarbat nesurodu zmes klikov-hakov a filozofovat na tym ake je to uzasne je u mna robenie umenia z h.vna, s prepacenim za vyraz....
Ako dobre asi vieš, dizajn je čisto subjektívna vec, takže nazvať nejaké auto "hnus" je prinajmenšom opovrhnutiahodné pomenovanie. Toto by som si nedovolil ani pri Multiple, hoci sa mi tiež nepáči - to ale nič nemení na tom, že to auto má svojich obdivovateľov.
No pro mě a rodinu (kola, lyže, vozík za kolo) by bylo ideální něco takového + nějaký 4x4 klíďo píďo haldex.... pro klid duše když je chalupa na horách v kopci.A u takových aut nejsou úplně k zahození posuvné dveře pro "manipulaci" s dětma v garážích mezi dalšími auty.Jasně je tu VW Sharan, ale to je kolem 1mil.Myslím, že kdyby byla větší nabídka tak by se něco prodalo na úkor SUV, která jsou velká pouze zvenku :-/
Pohon 4x4 je u hodně vozidel spíše marketingový tah (nemyslím vozidla primárně určena do terénu) a možnost jak vozidlo ještě zdražit. U MPV mi přijde 4x4 naprosto zbytečné, protože se předpokládá, že majitel bude potřebovat vozit hodně věcí. A z toho plyne, že zatížené vozidlo bude mít i nízkou průchodnost. Navíc převisy karoserie u této kategorie moc nevybízí k jízdě v terénu. Takže ve výsledku by automobil stejně v první větší kaluži zapadl, protože by ležel "na břichu". A nebo by v něm majitel nesměl vozit moc nákladu, ale to by potom nepotřeboval MPV.Průměrný řidič vyjede kopec i bez pohonu 4x4.
Za sebe doporucuji S-Max, ktery je vetsi jak Picasso a je levnejsi nez Sharan.
Ten se mi celkem líbí, ale právě postrádám to 4x4 stejně jako u Citrónu apod.Takže Sharan, Alhambra a dál? :-(
Zafira, Carens, Orlando, ..4x4 je IMHO u MPV nesmysl, pokud trváš na 4x4, tak pro to jsou zde větší 7-místná SUV typu Captiva
no to si nemyslím.. vím o dost lidech kteří by díky koníčkům uvítali MPV + 4x4 díky prostoru a variabilitě a ne zvenku mastodontní a uvnitř malé SUV.. zatím to řeší kombi 4x4 nebo právě SUV ale to MPV by bylo ideální.
asi jich není "dost" aby se to výrobcům vyplatilo.
...presne tak, u mne by byla kombinace S-Max ve ctyrkolce uplne idealni... Ford samozrejme sleduje, jak mu ublizuje absence ctyrkolky v tomto segmentu (a jak ho drti novy Sharan), novy S-Max jiz s moznosti elektronicke ctyrkolky v nabidce bude, ale to je v dnesni situaci Fordu a telenovely jmenem "nove Mondeo" jeste hodne vzdalena budoucnost :-/
Ty cinche na připojení něčeho, to je v roce 2013 snad vtip, ne? :-D
a co tam mali dat, Scarty? HDMI zdaleka nie je na vsetkom
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.