Citroen Evoque: reinkarnace slavné kachny 2CV

Francouzská automobilka Citroen se rozhodla pro postavení nového modelu, který by vycházel ze slavného modelu 2CV ze čtyřicátých let minulého století. Vůz s koncepcí karosérie ve tvaru hlemýždí ulity bude mít vyšší cenu a bude hledat zákazníky v užším segmentu lidí, podobně jako nové retro vozy automobilky Mini.

Návrháři z Creapole School v Paříži se snažili tvar vozu přiblížit co nejvíce původní verzi. Auto bude mít moderní technologii, jako je např. bezklíčový vstup nebo startování pomocí tlačítka. Evoque bude mít celkové rozměry 4 260 x 1 770 x 1 460 milimetrů, což je o něco málo méně než má např. nový Ford Focus. Uvnitř by měl být dostatek prostoru pro čtyři dospělé lidi.

Pokud by se Evoque dostal do sériové výroby, na trhu by měl konkurovat vozům, jako je Volkswagen Beetle a Golf, Audi A3. Pokud by se vytvořilo i třídveřové provedení, určitě by si Evoque vzal na mušku Mini Cooper.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků