Citroen Evoque: reinkarnace slavné kachny 2CV

Francouzská automobilka Citroen se rozhodla pro postavení nového modelu, který by vycházel ze slavného modelu 2CV ze čtyřicátých let minulého století. Vůz s koncepcí karosérie ve tvaru hlemýždí ulity bude mít vyšší cenu a bude hledat zákazníky v užším segmentu lidí, podobně jako nové retro vozy automobilky Mini.

Návrháři z Creapole School v Paříži se snažili tvar vozu přiblížit co nejvíce původní verzi. Auto bude mít moderní technologii, jako je např. bezklíčový vstup nebo startování pomocí tlačítka. Evoque bude mít celkové rozměry 4 260 x 1 770 x 1 460 milimetrů, což je o něco málo méně než má např. nový Ford Focus. Uvnitř by měl být dostatek prostoru pro čtyři dospělé lidi.

Pokud by se Evoque dostal do sériové výroby, na trhu by měl konkurovat vozům, jako je Volkswagen Beetle a Golf, Audi A3. Pokud by se vytvořilo i třídveřové provedení, určitě by si Evoque vzal na mušku Mini Cooper.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků