Citroën E-Mehari: Elektromobil od Bolloré Group dostal znak Citroën

V červenci letošního roku přišla zpráva o zahájení spolupráce mezi automobilkou Citroën a francouzskou společností Bolloré Group, která má na svědomí elektrické vozítko zvané Bluesummer. Netrvalo dlouho a je tu další zpráva. Z tohoto elektromobilu se stal Citroën E-Mehari.

Citroën bude vyrábět a prodávat elektrické vozítko Bluesummer

Citroën bude vyrábět a prodávat elektrické vozítko Bluesummer

Technika zůstala stejná, takže i Citroën E-Mehari používá elektromotor s maximálním výkonem 50 kW (68 k), lithium-iontové akumulátory s kapacitou 30 kWh, nejvyšší rychlost je i zde, stejně jako u modelu Bluesummer, 110 km/h a dojezd v městském provozu dosahuje na 200 km, respektive na 100 km při jízdě mimo město.

Citroën přirozeně nasadil jiný design, který ze všeho nejvíce připomíná model C4 Cactus. Díky tomu je E-Mehari oproti původnímu elektromobilu o trochu větší. Na délku měří 3,81 m, široké je 1,87 m a vysoké 1,65 m. Zavazadelník nabídne 200 litrů, respektive 800 litrů se sklopenými zadními sedačkami. Vůz je to čtyřmístný.

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

E-Mehari se bude nabízet ve čtyřech odstínech karoserie, na výběr budou dvě barvy střechy a dvě varianty interiéru. Pokud dojde na dobíjení, z domácí zásuvky bude tento proces trvat třináct hodin, jestli někde potkáte 16 A zásuvku, zkrátí se čas na osm hodin.

Do prodeje ve Francii dorazí tento elektromobil na jaře příštího roku.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků