Citroën E-Mehari: Elektromobil od Bolloré Group dostal znak Citroën

Citroën E-Mehari:  Elektromobil od Bolloré Group dostal znak Citroën

V červenci letošního roku přišla zpráva o zahájení spolupráce mezi automobilkou Citroën a francouzskou společností Bolloré Group, která má na svědomí elektrické vozítko zvané Bluesummer. Netrvalo dlouho a je tu další zpráva. Z tohoto elektromobilu se stal Citroën E-Mehari.

Citroën bude vyrábět a prodávat elektrické vozítko Bluesummer

Citroën bude vyrábět a prodávat elektrické vozítko Bluesummer

Technika zůstala stejná, takže i Citroën E-Mehari používá elektromotor s maximálním výkonem 50 kW (68 k), lithium-iontové akumulátory s kapacitou 30 kWh, nejvyšší rychlost je i zde, stejně jako u modelu Bluesummer, 110 km/h a dojezd v městském provozu dosahuje na 200 km, respektive na 100 km při jízdě mimo město.

Citroën přirozeně nasadil jiný design, který ze všeho nejvíce připomíná model C4 Cactus. Díky tomu je E-Mehari oproti původnímu elektromobilu o trochu větší. Na délku měří 3,81 m, široké je 1,87 m a vysoké 1,65 m. Zavazadelník nabídne 200 litrů, respektive 800 litrů se sklopenými zadními sedačkami. Vůz je to čtyřmístný.

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

E-Mehari se bude nabízet ve čtyřech odstínech karoserie, na výběr budou dvě barvy střechy a dvě varianty interiéru. Pokud dojde na dobíjení, z domácí zásuvky bude tento proces trvat třináct hodin, jestli někde potkáte 16 A zásuvku, zkrátí se čas na osm hodin.

Do prodeje ve Francii dorazí tento elektromobil na jaře příštího roku.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků