Citroën E-Mehari: Elektromobil od Bolloré Group dostal znak Citroën

V červenci letošního roku přišla zpráva o zahájení spolupráce mezi automobilkou Citroën a francouzskou společností Bolloré Group, která má na svědomí elektrické vozítko zvané Bluesummer. Netrvalo dlouho a je tu další zpráva. Z tohoto elektromobilu se stal Citroën E-Mehari.

Citroën bude vyrábět a prodávat elektrické vozítko Bluesummer

Citroën bude vyrábět a prodávat elektrické vozítko Bluesummer

Technika zůstala stejná, takže i Citroën E-Mehari používá elektromotor s maximálním výkonem 50 kW (68 k), lithium-iontové akumulátory s kapacitou 30 kWh, nejvyšší rychlost je i zde, stejně jako u modelu Bluesummer, 110 km/h a dojezd v městském provozu dosahuje na 200 km, respektive na 100 km při jízdě mimo město.

Citroën přirozeně nasadil jiný design, který ze všeho nejvíce připomíná model C4 Cactus. Díky tomu je E-Mehari oproti původnímu elektromobilu o trochu větší. Na délku měří 3,81 m, široké je 1,87 m a vysoké 1,65 m. Zavazadelník nabídne 200 litrů, respektive 800 litrů se sklopenými zadními sedačkami. Vůz je to čtyřmístný.

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

E-Mehari se bude nabízet ve čtyřech odstínech karoserie, na výběr budou dvě barvy střechy a dvě varianty interiéru. Pokud dojde na dobíjení, z domácí zásuvky bude tento proces trvat třináct hodin, jestli někde potkáte 16 A zásuvku, zkrátí se čas na osm hodin.

Do prodeje ve Francii dorazí tento elektromobil na jaře příštího roku.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků