Citroën E-Mehari: Elektromobil od Bolloré Group dostal znak Citroën

V červenci letošního roku přišla zpráva o zahájení spolupráce mezi automobilkou Citroën a francouzskou společností Bolloré Group, která má na svědomí elektrické vozítko zvané Bluesummer. Netrvalo dlouho a je tu další zpráva. Z tohoto elektromobilu se stal Citroën E-Mehari.

Citroën bude vyrábět a prodávat elektrické vozítko Bluesummer

Citroën bude vyrábět a prodávat elektrické vozítko Bluesummer

Technika zůstala stejná, takže i Citroën E-Mehari používá elektromotor s maximálním výkonem 50 kW (68 k), lithium-iontové akumulátory s kapacitou 30 kWh, nejvyšší rychlost je i zde, stejně jako u modelu Bluesummer, 110 km/h a dojezd v městském provozu dosahuje na 200 km, respektive na 100 km při jízdě mimo město.

Citroën přirozeně nasadil jiný design, který ze všeho nejvíce připomíná model C4 Cactus. Díky tomu je E-Mehari oproti původnímu elektromobilu o trochu větší. Na délku měří 3,81 m, široké je 1,87 m a vysoké 1,65 m. Zavazadelník nabídne 200 litrů, respektive 800 litrů se sklopenými zadními sedačkami. Vůz je to čtyřmístný.

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech: Kdo jsi?

E-Mehari se bude nabízet ve čtyřech odstínech karoserie, na výběr budou dvě barvy střechy a dvě varianty interiéru. Pokud dojde na dobíjení, z domácí zásuvky bude tento proces trvat třináct hodin, jestli někde potkáte 16 A zásuvku, zkrátí se čas na osm hodin.

Do prodeje ve Francii dorazí tento elektromobil na jaře příštího roku.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

včera | Miro Mihálik | 10 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků