Citroen DS5 půjde do výroby, na trh přijde do dvou let

9 komentářů

janper
4. května • 10:23

spredu fiesta, v strede mini cooper a vzadu stara ibiza

Dusan
2. května • 13:08

Po spouste neprilis prodejnych modelu typu 607, Vel Satis ci C6 se uz zase snazi cpat do tridy na kterou proste nemaji a sice do kategorie nemeckych pardon vlastne premiovych aut.

Jura
2. května • 20:44

Tak nevím co je třeba neúspěch. VW Phaeton, Tuareg, Audi A2, ....

trent
3. května • 14:52

Spíš Touran, ne?

Jura
4. května • 14:11

Ne Tuareg, ten se co chvíli objevoval v servise. A nebo ještě třeba VW New Beatle, to byl taky jeden z mnoha propadáků od VW.

WinDiesel
2. května • 16:08

Měl by jsi si vyzkoušet Audinu ze 70 let. Šílené auto. Nikdy neříkej nikdy. A žádné předsudky prosím.

nal
2. května • 8:59

ze DS3 a DS4 nahradia C3 a C4 mi je jasne. otazka je, co sa stane s C5. ktore je najmladsi z radu C a zatial publikovane skice DS5 sa uplne odlisovali od C5. budu sa vyrabat subezne dva modeli tej istej triedy!? v case krizy asi tazko...

Majk
2. května • 13:00

Jak se to vezme, stejné třídy. Ony ani modely DS3 a DS4 by něměly nahradit C3 a C4, nýbrž být luxusními odnožemi.To je asi to samé jako Octavia a A3. Obě auta patří k nižší střední třídě, Vochcáfka by ale co do luxusu a prestiže Audi A3 nedokázala konkurovat. A přitom je to postaveno i na stejné platformě.DS3 by měl být konkurent připravované Audi A1 nebo Mercedes-Benz A a DS4 konkurence pro BMW řady 1 nebo Audi A3.Překvapuje mě ale krok Citroënu. Kdyby alespoň ta auta (resp. prozatím DS3 koncept) měla nějaké retro prvky, on ale Citroën víceméně kopíruje kinetický design fordu.Stojí to pěkně za prd. Originalita se přestává nosit, všichni si jsou strašně podobní.

drobec
2. května • 11:49

tiez sa mi to nezda.
ale je mozne ze ak pojde do vyroby o dva roky tak sa zacne predavat o tri a kedze nova C5tka prisla minuly rok tak to je ten stvor-pat rocny interval :)

Doporučujeme

Články odjinud