Citroen DS5 půjde do výroby, na trh přijde do dvou let

Francouzská automobilka Citroen, která teprve nedávno oznámila několik změn v rámci svých struktur, nastínila v Ženevě zcela nové směřování svých modelů a to včetně označování a vzhledu. Nositelem pokrokových myšlenek byl v tomto případě sympatický koncept DS3, jenž odkazuje na klasický design historických modelů. Hned po představení tohoto kousku vedení automobilky avizovalo, že do řady „DS“ přibudou další dva modely a to DS4 a DS5, přičemž číslování má znázorňovat velikost a příslušnost k jednotlivým segmentům.

Podle předběžných spekulací by právě DS5 mohla zastávat roli prostorného sedanu vyšší třídy, přičemž do série by se měl dostat i se systémem pohonu Hymotion4. Znamená to tedy, že vepředu si své místo najde technicky vyspělý úsporný diesel a vzadu mu pak bude pomáhat elektromotor, potěší i fakt, že tento systém bude plně kompatibilní s pohonem všech čtyř kol.
Podle první oficiálních informací se tento model dostane do prodejů v časovém horizontu dvou let, takže na kompletní přípravu nezbývá už tolik času. V této souvislosti tedy očekáváme, že předprodukční podobu DS5 bychom mohli poznat již na podzim ve Frankfurtu. Tento pokrokový dieselový hybrid má přitom jasně namířeno do prémiových segmentů, kde se kdysi Citroeny DS cítily jako doma...
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Citroen DS3, koncept ze Ženevy
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 12 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky