No za ty prachy radši Superb 4x4 DSG ;) http://tinyurl.com/d29a6s2...
Nepleťte sem různé kategorie. DS5 je stylový vůz, kdežto Superb je každý třetí patník u silnice.
Jen kdyby ta cena nebyla jak za vyvoněné BMW...
hm, no vonkajsi design mozem hodnotit kladne, celkom sa mi to pozdava. Co sa neda povedat o interieri, ale este si pockam na stretnutie 'nazivo'. Kazdopadne mozem povedat uz teraz ze pristojovy stit je jeden velky designovy ...... a treba ho prerobit.
,,Mimochodem zde najdete například stahování bočních okének.Opět platí, že jde o na pohled pěkné, ale trochu nepraktické řešení" Co je na tom nepraktického? Naopak mi přijde, že je to mnohem praktičtější naž tlačítka na dveřích. Když řídím, tak držím volant v levé ruce a pravou mohu otevírat okno, kdežto když jsou tkačítka na dveřích, tak si musím přehodit ruce - což je více nepraktické (u manuální převodovky je to ještě více zřetelné). Za mě má řešení se stahováním oken na středovém panelu za 1.
ja mam tiez okna na stredovom paneli a nie je to az take super... hlavne kvoli tomu, ze vodic musi siahat na okno aj spolujazdcovi kedze obcas niekto novy nevie kde to stiahne a tiez spolujazdec zbytocne siaha vodicovi na stredovy tunel ked chce dole okno co obcas zapricinuje zbytocne strety paprci :-))
Jop, to je logický, když chci stáhnout okno na levej straně čumět doleva. Co takhle volant na zadní sedačky a zrcátka na nárazník :-/
Navíc to má další výhody. Všechny okna může obsluhovat i spolujezdec a ne jen řidič. Zbyde ve dveřích více místa na ostatní věci - opěrka ruky, držák, odkládací místo (třeba i na pet lahve). Mě se vždycky připomene Ford Mondeo nebo C-Max, kde jakoby s tlačítkama na dveřích nepočítali a pak je tam museli dodatečně dodělat. Takže si člověk musí vykloubit ruku, aby mohl stáhnout okno.Jinak to s tím stahováním jsem moc nepochopil? Když stahuju okno, tak na něj nemusím čumět. B-]
pěkná křeč, docela neštěstí postavit poslední kloudné auto před 50 lety...
Tak opět - hezké auto,ale pokud je tvrdé tak to stojí za h.... to vše,nevím proč všechny poslední vozy jsou takto tvrdě odpruženy,asi máme dobré silnice ...........................B-]
Za to by sme sa mohli "poďakovať" motoristickým novinárom, podľa mňa teda. Potrebuje bežný šofér tak tvrdé auto? Asi nie, že ...Lenže čo má automobilka robiť, keď prví, kto novbé autá skúša sú práve novinári a na ich názore veľmi záleží - ľudia ich pomerne dosť čítajú (pozor! - nielen v automobilových časopisoch a serveroch, ale aj v denníkoch a podobne). A keďže pre novinára je testovanie denná alebo skorodenná prax a keďže sú to vyjazdený šoféri, tak je logické, že preferujú športovo naladené autá a podvozky. A potom to tak dopadá ... Zoberte si napr. aj to, že väčšina testovaných Mercedesov je vo výbave Avantgarde (hviezda v maske chladiča) a táto výbava má znížený a pritvrdený podvozok, detto BMW - väčšinou s M-paketom atď. Keby aspoň automobilky ponúkali komfortnejší podvozok (Volvo ponúka, mám taký dojem), ale väčšinou nie ..
Automobilka ma pracovat na svojich platformach aby boli natolko sofistikovane, ze ponuknu dobre tlmenie nerovnosti a ticho a na druhej strane primeranu agilitu a tuhost s presvedcivou pracou naprav a riadenia... lenze citroen a vacsina francuzov na to se. rie a preto maju makke vyhupane podvozky co su hlucne a este aj zle tlmia nerovnosti a ked chcu nieco `sportovejsie` tak to je prkno neschopne fungovat na inej nez rovnej ceste... potom to natrepu do takehoto vozitka ... vyborne :-D najlepsie je na tom asi renault ten vie docela dobre odladit aj tie jednoduche platformy... modely RS sem nepletme tie su skvele, ale predsa len bezny megane nejazdi ako RS ..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.