Citroën DS4: motor 1.6 THP konečně bez robota

Citroën DS4: motor 1.6 THP konečně bez robota

Na systém koncernu PSA e-HDi s robotizovanou převodovkou BMP6 zní povětšinou samá chvála. Převodovka není nejrychlejší, ale u auta primárně určeného pro ekonomickou jízdu to zas tak nevadí. Horší samozřejmě je kombinace s benzinovým motorem 1.6 THP. Povedený motor robotizovaná převodovka nepříjemně brzdí. Citroën ale vyslyšel kritické hlasy a nahradil původní verzi modelu DS4 1.6 THP 155 BMP6 novým provedením 160 AT s plnohodnotným automatem. U klasické C4 se ale situace nemění (bohužel).

Automobilka připravila ještě další novinky. Modelová řada DS3 se rozrostla o verzi UltraPrestige, která se zařadí na absolutní vrchol. Luxusní výbava obsahuje například kožené čalounění pokrývající kromě sedadel také palubní desku a výplně dveří, sedmnáctipalcové disky, navigaci, vyhřívaná sedadla apod. Cena tohoto provedení začíná s motorem 1.6 e-HDI na 579 900 Kč.

Test Citroën DS3 THP: kavárenský závodník

Test Citroën DS3 THP: kavárenský závodník

Aby byl výčet francouzských novinek kompletní, musíme zmínit ještě jednu změnu, tentokrát v nabídce pro model Nemo. U něj byla původní jedna-čtyřka HDI nahrazena novou jedna-trojkou s výkonem 75 koní a kombinovanou spotřebou 4,5 l/100 km. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků