Citroën DS3 WRC: další do klubu

Autosalon ve městě nad Seinou se kromě sériových automobilů a studií stal svědkem také premiéry několika závodních speciálů pro seriál mistrovství světa v rallye. Včera vám představili Ford Fiesta WRC a v dnešním vydání Autorevue.cz si pak můžete přečíst i o Mini Countryman WRC. Největší zájem místních návštěvníků se však v Paříži soustředil na domácí Citroën DS3 WRC.

Novinka odpovídá aktuálním specifikacím FIA WRC pro sezónu 2011 a pod svojí kapotou ukrývá zážehovou „šestnáctistovku“ s přímým vstřikováním a přeplňováním a naladěnou na 304 koní (224 kW) a 350 Nm při 3 250 ot./min. Vůz do značné míry vychází ze sériového modelu DS3, ale například nutnost instalace ochranné klece složené z trubek o celkové délce 40 m si vyžádala rozšíření struktury karoserie až do limitní hodnoty 1 820 mm stanovené pravidly FIA.

Na přední nápravě se nachází čtyřpístkové, vodou chlazené brzdy s kotouči o průměru 355 mm vpředu a 300 mm vzadu. Výkon se na kola obou náprav přenáší skrze šestistupňovou převodovku se sekvenčním řazením. Na testování vozu, který se světu v akci představí stejně jako Fiesta WRC na rallye ve Švédsku, se podíleli tovární jezdci Citroënu Philippe Bugalski, Sébastien Loeb, Dani Sordo a Sébastien Ogier. Zda se mu bude dařit v mistrovství tak jako dosavadní C4 WRC, to uvidíme již brzy

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Citroën DS3 WRC

bazar

Ford Focus 1,8
Rok výroby: 2006
Stav: 231 797 km
Cena: 56 000 Kč
Ford Mondeo 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 92 694 km
Cena: 235 000 Kč
Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 191 121 km
Cena: 218 000 Kč
Ford Transit 2,4
Rok výroby: 2008
Stav: 206 384 km
Cena: 141 000 Kč
Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 280 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 114 106 km
Cena: 170 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků