Citroën DS3 v sérii Red, alespoň pro Anglii. Pomůže to…?

Ve Velké Británii je nyní k dispozici Citroën DS3 v omezené edici Red. Barvy jsou bílá, nebo černá, v obou případech jde hlavně o rudě zbarvené doplňky.

Citroën DS3 se na českém trhu představil již na jaře roku 2010, ale na našich silnicích dosud stále patří k výjimečným zjevům. A proč? Důvodů bude více, nicméně jedním z těch hlavních je jeho cena. Model DS3 v době pokračující ekonomické konjunktury startoval s cenou 365 000 Kč za verzi 1,4 VTi, přičemž nyní stojí 369 900 Kč, a to jen se slabším motorem 1,2 VTi a v rámci „akční“ ceny závislé na volbě nákupu částečně na splátky...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Červené doplňky jsou samozřejmostí, vozy série DS3 Red mohou být jen bílé...

Vozy Citroën DS jsou koncipovány jako stylové modely pro náročnější zákazníky, což se týká také různých omezených edicí, přičemž v případě řady DS3 z poslední doby si vzpomeneme třeba na série Citroen DS3 Yves Saint Laurent nebo Citroën DS3 Orla Kiely. Na britském trhu se nyní objevila edice DS3 Red určená pro střední výbavové stupně DStyle a DSport (u nás Style a Sport).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
... nebo černé

K mání jsou pouze odstíny Polar White a Perla Nera Black a všimneme si hlavně rudých doplňků na karoserii i v jejích útrobách. Na první pohled vynikají třeba červená střecha, rám masky chladiče, zpětná zrcátka nebo středové krytky litých kol. Ve stupni DStyle Red jde o šestnáctipalcové ráfky Ashera, u DSport Red pak o sedmnáctipalcová kola Bellone, přičemž v obou verzích lze volit z jejich černého a bílého lakování.

Test Citroën DS3 THP: kavárenský závodník

Test Citroën DS3 THP: kavárenský závodník

Uvnitř zaznamenáme červený obklad palubní desky a dalších detailů včetně oblastí okolo vnitřních dveřních klik. Standardní výbava obou verzí je navíc rozšířena třeba o couvací asistent, samočinné denní svícení a stěrače, středovou loketní opěru mezi sedadly vpředu nebo elektricky vyhřívaná a sklápěná zpětná zrcátka. Ceny vozů Citroën DS3 Red se pohybují v přepočtu v rozpětí 485 000 až 560 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Červená prostupuje také do interiéru

K dispozici je pro oba výbavové stupně vždy jeden zážehový a jeden vznětový motor. Pro DS3 DStyle Red jsou k mání agregáty VTi a e-HDi 90Airdream, pro dražší DS3 DSport Red pak jednotky THP 155 a e-HDi 115 Airdream. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků