Citroën DS3 v edicích DSign a DStyle by Benefit pro lepší pleť

Je tu další stylová série odvozená od stylisticky výrazného modelu Citroën DS3. A není jedna, útočí rovnou ve dvou.

Citroën DS3 patří bezesporu k nejlépe jezdícím vozům řady DS, ovšem zákazníky oslovuje také svojí výraznou, vysoce dekorativní vizáží. Proto jde o oblíbený předmět zájmu značek i mimo branži, které se chtějí nějak zviditelnit. Možná si vzpomenete na speciální edici Citroën DS3 World Paris z loňského listopadu, jež měla připomenout otevření vzorové pařížské prodejny DS World Paris.

 

Na britském trhu se nyní objevily série Citroën DS3 DSign a DStyle připravené ve spolupráci s americkou kosmetickou firmou Benefit Cosmetics a určené, nikoli překvapivě, ženám. Těm také ani nebude příliš vadit instalace nejlevnějšího motoru 1,2 VTi s výkonem 82 koní (60 kW), ceny upravených vozů přitom začínají na necelých 15 tis. librách. Vozy odvozené z řady DSign mají červený lak s bílými zrcátky, střechou a ráfky (17 palců), zatmavená zadní okna a chromované doplňky. Interiér má vynikat bílou palubní deskou a dalšími bílými doplňky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Citroën DS3 DStyle by Benefit

Z výbavy DStyle odvozený model Citroën DS3 DStyle by Benefit má připomínat řasenku z řady „They're Real!“ a dostupný je se silnějším motorem 1,6 VTi s výkonem 120 koní (88 kW). Karoserie je lakována šedou metalízou a střecha a zrcátka jsou zbarveny oranžovou barvou. Interiéru v tomto případě dominují černé tóny. Z řady Citroën DS3 by Benefit by měla být časem odvozena ještě třetí, zatím neupřesněná série.

Koupit ženě řasenku nebo make-up je už trochu fádní, ale co takhle jí s řasenkou pořídit i auto…?

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků