Citroën DS3 Racing míří k českým dealerům

Ostré provedení Citroënu DS3 s přídomkem Racing jsme vám představili již dávno a dlouho je tomu již i od odhalení detailnějších technických specifikací. Od září navíc známe i české ceny a zdá se, že k tématu již není co dodat. Nyní pro vás ale máme ještě jednu podstatnou informaci - vůz je nyní i v našich končinách realitou nejen virtuální a první skutečné vozy konečně míří i k českým dealerům. Pokud tedy o vskutku noblesní mini máte zájem, je ten nejvyšší čas si jej objednat.

Připomeňme, že DS3 Racing má nabízet spojení běžné využitelnost i a sportovích vlastností. Od výchozího DS3 přebírá všechny stylové prvky, jeho sportovní temperament je ale podtrřen řadou prvků, které byly vytvořeny speciálně pro tuto verzi: specifická dvojitá koncovka výfuku, použití karbonových prvků na karoserii, plášť předního nárazníku, boční lišty, prahové lišty a rozšířené části blatníků.

Citroën DS3 Racing bude k mání ve dvou nových specifických barevných verzích. Výraznou kombinací je oranžová střecha spojená s karoserií v černém odstínu Obsidien. Oranžový odstín se objevuje i na discích kol, masce chladiče a krytech zpětných zrcátek, v interiéru potom na liště palubní desky a spodní části řadicí páky. V druhé kombinaci doplňuje šedý odstín střechy bílý lak karoserie Banquise. I zde se šedá barva opakuje na lištách, krytech zpětných zrcátek a na liště palubní desky. Maska chladiče je u této verze v karbonovém provedení. Stejně jako všechny vozy řady DS, i model Citroën DS3 Racing si mohou zákazníci upravit na míru vlastnímu vkusu pomocí samolepicích fólií určených na karoserii a palubní desku, s nimiž ladí i koberečky v kabině.

Výbava vozu Citroën DS3 Racing se opírá o výbavy verze Sport Chic, kterou doplňují sedadla se zesíleným bočním držením pro optimální a přitom stále komfortní sezení. Tato verze je opatřena rovněž zadním parkovacím asistentem, vnitřním zpětným zrcátkem s automatickou clonou, automatickým rozsvěcováním světel a automatickým spouštěním stěračů. Charakter vozu potvrzuje i výběr specifických materiálů a zpracování detailů, dále nápis Citroën Racing na opěrkách sedadel a na číslovaném štítku na čalounění stropu.

Model Racing je opatřen 1,6 litrovým motorem THP, u něhož se podařilo zvýšit výkon na 152 kW. Točivý moment vzrostl z 240 Nm na 275 Nm, což v porovnání s verzí THP 150 představuje nárůst o téměř 15 %. Tato hodnota je k dispozici při 2 500 ot/min. Hlavní změna nastala u uložení motoru a turbodmychadla, jehož plnící tlak se zvýšil na 2,2 bar. Díky těmto úpravám Citroën DS3 Racing zrychlí z klidu na 100 km/h za 6,5 s. Tyto výsledky doplňuje rozumná spotřeba 6,4 l/100 km ve smíšeném režimu, pakliže se s ním budete držet zkrátka...

Tip: Přečtěte si náš test druhého nejrychlejšího Citroënu DS3 1,6 THP ve verzi Sport Chic.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroën DS3 Racing
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků