Citroën DS3 Racing míří k českým dealerům

Ostré provedení Citroënu DS3 s přídomkem Racing jsme vám představili již dávno a dlouho je tomu již i od odhalení detailnějších technických specifikací. Od září navíc známe i české ceny a zdá se, že k tématu již není co dodat. Nyní pro vás ale máme ještě jednu podstatnou informaci - vůz je nyní i v našich končinách realitou nejen virtuální a první skutečné vozy konečně míří i k českým dealerům. Pokud tedy o vskutku noblesní mini máte zájem, je ten nejvyšší čas si jej objednat.

Připomeňme, že DS3 Racing má nabízet spojení běžné využitelnost i a sportovích vlastností. Od výchozího DS3 přebírá všechny stylové prvky, jeho sportovní temperament je ale podtrřen řadou prvků, které byly vytvořeny speciálně pro tuto verzi: specifická dvojitá koncovka výfuku, použití karbonových prvků na karoserii, plášť předního nárazníku, boční lišty, prahové lišty a rozšířené části blatníků.

Citroën DS3 Racing bude k mání ve dvou nových specifických barevných verzích. Výraznou kombinací je oranžová střecha spojená s karoserií v černém odstínu Obsidien. Oranžový odstín se objevuje i na discích kol, masce chladiče a krytech zpětných zrcátek, v interiéru potom na liště palubní desky a spodní části řadicí páky. V druhé kombinaci doplňuje šedý odstín střechy bílý lak karoserie Banquise. I zde se šedá barva opakuje na lištách, krytech zpětných zrcátek a na liště palubní desky. Maska chladiče je u této verze v karbonovém provedení. Stejně jako všechny vozy řady DS, i model Citroën DS3 Racing si mohou zákazníci upravit na míru vlastnímu vkusu pomocí samolepicích fólií určených na karoserii a palubní desku, s nimiž ladí i koberečky v kabině.

Výbava vozu Citroën DS3 Racing se opírá o výbavy verze Sport Chic, kterou doplňují sedadla se zesíleným bočním držením pro optimální a přitom stále komfortní sezení. Tato verze je opatřena rovněž zadním parkovacím asistentem, vnitřním zpětným zrcátkem s automatickou clonou, automatickým rozsvěcováním světel a automatickým spouštěním stěračů. Charakter vozu potvrzuje i výběr specifických materiálů a zpracování detailů, dále nápis Citroën Racing na opěrkách sedadel a na číslovaném štítku na čalounění stropu.

Model Racing je opatřen 1,6 litrovým motorem THP, u něhož se podařilo zvýšit výkon na 152 kW. Točivý moment vzrostl z 240 Nm na 275 Nm, což v porovnání s verzí THP 150 představuje nárůst o téměř 15 %. Tato hodnota je k dispozici při 2 500 ot/min. Hlavní změna nastala u uložení motoru a turbodmychadla, jehož plnící tlak se zvýšil na 2,2 bar. Díky těmto úpravám Citroën DS3 Racing zrychlí z klidu na 100 km/h za 6,5 s. Tyto výsledky doplňuje rozumná spotřeba 6,4 l/100 km ve smíšeném režimu, pakliže se s ním budete držet zkrátka...

Tip: Přečtěte si náš test druhého nejrychlejšího Citroënu DS3 1,6 THP ve verzi Sport Chic.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Citroën DS3 Racing

bazar

MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 181 361 km
Cena: 150 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 97 288 km
Cena: 230 000 Kč
MINI Countryman 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 48 069 km
Cena: 360 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 83 878 km
Cena: 300 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 235 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Peugeot 5008 nabídne až luxusní atmosféru, na rodinu ale nezapomíná

Peugeot 5008 GT

Naší recenzí prošel Peugeot 5008 GT, který má splňovat všechny potřeby i větších rodin

dnes | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků