Citroën DS3 má po faceliftu. Nezůstalo pouze u světel

Citroën představil modernizaci pro model DS3 a DS3 Cabrio. Nejviditelnější změnou jsou jednoznačně nové světlomety vpředu i vzadu, ale automobilka nezůstala pouze u tohoto. Novinkou je taktéž systém Active City Brake a samozřejmě motory plnící normu Euro 6.

Test: Citroën DS3 Racing - až příliš krásný

Test: Citroën DS3 Racing - až příliš krásný

Nové světlomety kombinují xenony s trojicí diod. Kromě designu, který je velmi povedený, slibuje Citroën lepší viditelnost a nižší spotřebu energie. U potkávacích světel má být rozdíl 35 %, v případě těch dálkových jde o úsporu 75 %. Úpravami prošla také koncová světla, která se nově představují v designu, jenž jsme si mohli prohlédnout třeba na konceptu Wild Rubis.

Spolu s faceliftem pak dorazily i detaily v podobě laserem vytvořeného „města“ na palubní desce a stejný motiv se může objevit také na zadní dvojici oken. Do nabídky vstupuje nový bílý lak karoserie a nové sedmnáctipalcové disky.

Citroën DS Wild Rubis: řada DS míří do kategorie SUV

Citroën DS Wild Rubis: řada DS míří do kategorie SUV

Co se motorů týká, Citroën začne nabízet naftovou jedna-šestku BlueHDi 120 a na některých trzích také slabší verzi disponující výkonem 100 koní. Spotřeba se má u obou pohybovat hluboko pod hranicí čtyř litrů. Jak správně tušíte, i zde bude norma Euro 6 splněna pomocí systému vstřikování močoviny. V případě benzinových jednotek bude k dispozici coby základ motor e-VTi 82, následuje jedna-šestka THP 155 a vrcholný Racing (207 k).

O systému Active City Brake už byla řeč v úvodu, pořídit k DS3 můžete ještě také parkovací kameru.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků