Citroen DS3 Concept: ve znamení let minulých

Francouzská automobilka Citroen zveřejnila první snímky svého nového konceptu DS3, jehož odhalení se odehraje již za necelý měsíc na ženevském autosalonu. Nová studie má přitom představovat konkurenta malým dvoudveřovým prckům, jako je třeba Alfa Romeo MiTo nebo Mini Cooper. Na vzhledu tohoto konceptu lze badat jistou podobnost s některými, teď už, historickými modely, ovšem i navzdory tomu nelze vozu upřít jeho velice moderní design.

Označení DS3 přitom může naznačovat budoucí plány automobilky, podle níž odhalí v následujících dvou letech Citroen hned několik zcela nových modelů. Spekuluje se dokonce, že automobilka se v podstatě názvem vrátí k legendárnímu modelu DS a na trhu se po příchodu nového prcka objeví i kompaktní model DS4 a prostornější sedan DS5.
Nicméně, prozatím jde o pouhé spekulace, více informací nejen o tomto konceptu bychom ovšem měli znát ještě před otevřením bran ženevského autosalonu.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Citroen DS3 Concept
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků