Citroën DS Wild Rubis: řada DS míří do kategorie SUV

Seznam kapitol
  1. Citroën DS Wild Rubis
  2. Fotogalerie

Citroën ukáže na autosalonu v Šanghaji koncept crossoveru řady DS. Zatím se jmenuje Wild Rubis a už za rok bychom se podle předběžných informací měli dočkat sériové verze. Očekává se, že ta se představí v Pekingu. Kromě fotografií a videí ovšem francouzská automobilka žádné bližší podrobnosti nezveřejnila.

Test: Citroën DS5 1.6 THP 200 – daně, kam se podíváš

Test: Citroën DS5 1.6 THP 200 – daně, kam se podíváš

Vůz je dlouhý 4,7 m, široký 1,95 m, vysoký 1,59 m, stojí na discích o rozměru 21 palců a rozvor náprav dosahuje na 2,9 m. Pod kapotou by měla být nová verze systému HYbrid4, která nepoužívá naftový čtyřválec, ale přeplňovanou jedna-šestku THP. U zadní nápravy pak bude elektromotor podobně, jak to známe z dnes už prodávaných francouzských hybridů.

Test: Citroën DS5 Hybrid4 – když už, tak pořádně

Test: Citroën DS5 Hybrid4 – když už, tak pořádně

Popisovat design nemá příliš velký význam, určitě si uděláte obrázek na základě oficiální fotogalerie. Další podrobnosti by měly podle všeho brzy následovat. 

 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Citroën DS Wild Rubis
  2. Fotogalerie

bazar

Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 697 km
Cena: 290 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 773 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Octavia 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 108 423 km
Cena: 191 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 317 km
Cena: 50 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 235 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků