Citroen DS 5LS R pro Čínu má tři sta koní

Novinka francouzské značky bude představena na autosalonu v Pekingu. Jedná se ovšem pouze o koncept.
Seznam kapitol
  1. Citroen DS 5LS R
  2. Citroen DS 5LS R: Fotogalerie

Automobilka Citroen se na blížícím se autosalonu v Pekingu blýskne novým konceptem DS 5LS R. Jedná se o sportovní variantu sedanu DS 5LS, představeného loni.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový koncept je sportovní verzí sedanu DS 5LS, určeného pro Čínu

Turbodmychadlem přeplňovaný motor o objemu 1,6 l je v konceptu naladěný na výkon 224 kW (300 koní) a točivý moment 400 Nm. Podvozek je sice rozšířený, snížený o 15 mm a patřičně přitvrzený, ale s přenosem hnací síly si budou muset poradit přední kola. Exteriér se od standardní DS 5LS liší aerodynamickými doplňky a stylovými koly o průměru 20 palců.

Do interiéru navrhli designéři Citroenu sportovní sedadla a dekorace barevně sladěné s odstínem karoserie.  

V tuto chvíli není zřejmé, zda automobilka uvažuje o rozšíření své čínské nabídky o podobný model. 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Citroen DS 5LS R
  2. Citroen DS 5LS R: Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků