Citroën Cxperience Concept je luxusní francouzská zadokolka

Ačkoliv už je konec srpna, automobilky zatím s odhalováním svých novinek pro pařížský autosalon docela šetří. K tomu málu, co bylo dosud oznámeno, se dnes přidal Citroën. Ten v Paříži představí kromě nové generace modelu C3 také koncept Cxperience. 

Citroën C3 oficiálně, jde o zmenšený Cactus s 36 barevnými kombinacemi

Citroën C3 oficiálně, jde o zmenšený Cactus s 36 barevnými kombinacemi

Nová studie měří na délku 4,85 m, široká je dva metry a na výšku byste naměřili 1,37 m. Rozvor náprav dosahuje na rovné tři metry. Luxusně pojatému interiéru dominuje žluté čalounění a gigantický displej o velikosti devatenáct palců. 

Kia Rio se odhaluje na prvních ilustracích, představí se 29. září

Kia Rio se odhaluje na prvních ilustracích, představí se 29. září

Pohon má na starost blíže nespecifikovaný hybridní systém kombinující spalovací motor schopný vyprodukovat až 149 kW (203 k), kterému pomáhá elektromotor o výkonu 80 kW. Celkově si bude moci řidič údajně užít kombinovaný výkon 224 kW (305 k).

Další parametry Citroën neudává. Zatím pouze slibuje možnost cestovat v čistě elektrickém režimu, a to na vzdálenost až 60 km. Nová studie pak bude prezentovat rovněž systém Citroën Progressive Hydraulic Cushions, což je odpružení, které má nahradit hydropneumatický podvozek.  

Další podrobnosti o konceptu se dozvíme později. Autosalon v Paříži startuje přibližně za měsíc. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

dnes | Jan Mička
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků