Citroën Cxperience Concept je luxusní francouzská zadokolka

Ačkoliv už je konec srpna, automobilky zatím s odhalováním svých novinek pro pařížský autosalon docela šetří. K tomu málu, co bylo dosud oznámeno, se dnes přidal Citroën. Ten v Paříži představí kromě nové generace modelu C3 také koncept Cxperience. 

Citroën C3 oficiálně, jde o zmenšený Cactus s 36 barevnými kombinacemi

Citroën C3 oficiálně, jde o zmenšený Cactus s 36 barevnými kombinacemi

Nová studie měří na délku 4,85 m, široká je dva metry a na výšku byste naměřili 1,37 m. Rozvor náprav dosahuje na rovné tři metry. Luxusně pojatému interiéru dominuje žluté čalounění a gigantický displej o velikosti devatenáct palců. 

Kia Rio se odhaluje na prvních ilustracích, představí se 29. září

Kia Rio se odhaluje na prvních ilustracích, představí se 29. září

Pohon má na starost blíže nespecifikovaný hybridní systém kombinující spalovací motor schopný vyprodukovat až 149 kW (203 k), kterému pomáhá elektromotor o výkonu 80 kW. Celkově si bude moci řidič údajně užít kombinovaný výkon 224 kW (305 k).

Další parametry Citroën neudává. Zatím pouze slibuje možnost cestovat v čistě elektrickém režimu, a to na vzdálenost až 60 km. Nová studie pak bude prezentovat rovněž systém Citroën Progressive Hydraulic Cushions, což je odpružení, které má nahradit hydropneumatický podvozek.  

Další podrobnosti o konceptu se dozvíme později. Autosalon v Paříži startuje přibližně za měsíc. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

včera | Jan Mička | 38 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků