Citroën Créative Awards: druhý ročník!

Citroën, povzbuzený úspěchem prvního ročníku soutěže Créative Awards, se rozhodl v roce 2011 soutěž zopakovat, a ještě ji rozšířit! Soutěž, kterou značka letos vyhlašuje, se totiž dělí do tří hlavních kategorií, souvisejících se třemi velmi odlišnými oblastmi, v nichž lze projevit kreativitu: Idea Contest, Video Contest, Style Contest!

Idea Contest - Zpestřit pobyt a čas strávený na palubě vozu a současně reagovat na nové výzvy spojené s cestováním? To je první úkol, který Citroën uživatelům internetu zadává! Tento úkol je otevřen všem, kdo se chtějí pokusit vymyslet technologické koncepce, které bude možné přetvořit v inovace. Hlavními motty jsou bezpečnost, pohoda a zábava.

Video Contest - Přijít s novou interpretací principů kategorie Premium? Právě o to usiluje nejnovější Citroën DS5. Druhá výzva se týká natočení video klipu v délce 30 – 90 vteřin, který bude co nejlépe vystihovat reklamní slogan třetího modelu řady DS: „DS5 mění definici luxusu, neboť časy se mění a kritéria také“. Film se bude promítat na nejrůznějších akcích v průběhu roku 2012.

Style Contest - A nakonec si promluvíme o módě, v souvislosti s modelem Citroën DS3 Ultra Prestige, který byl představen na frankfurtském autosalonu v opět luxusnějším provedení (kola s diamantovým výbrusem, kožené čalounění Club s úpravou Bracelet, černobílé odstínování barev a palubní deska v bílé kůži Club). Amatérští i profesionální módní návrháři mohou navrhnout oděv, který by si mohl(a) hrdě obléct muž či žena fotografovaný(á) na palubě tohoto elegantního městského auta…

Kdo vystřídá laureáta za rok 2010, italského designéra Flavia Melchiorreho, jehož motiv střechy již dnes figuruje v nabídce Citroënu DS3? Pravidla soutěže naleznete na stránkách věnovaných soutěži: www.citroencreativeawards.com! Účastníci mají čas přesně do 30. listopadu, aby projevili odvahu a překvapili porotu. Výsledky budou vyhlášeny na začátku prosince.

Porota, které bude předsedat ředitel pro výzkum a inženýring skupiny PSA Peugeot Citroën Marc Duval-Destin, rozdělí mezi první tři účastníky v každé kategorii 18 000 € (1. cena: 3 000 € / 2. cena: 2 000 € / 1. cena: 1 000 €). V úloze porotců se představí osobnosti z různých oborů jako Véronique Morali, ředitelka společnosti Fimalac Développement a zakladatelka internetového magazínu Terrafemina,  Nicolas Henchoz, zakladatel a ředitel centra EPFL+ECAL Lab (katedra Ecole Polytechnique Fédérale v Lausanne, vytvořená ve spolupráci s Ecole cantonale d’art de Lausanne), Fernando Calmon, brazilský motoristický novinář a autor rubriky „Alta Roda“, Xu Qun, vydavatel a šéfredaktor magazínu „Car and Drive“ v Číně, Augustin Paluel-Marmont, spoluzakladatel firmy „Michel & Augustin“, Carlo Antonelli, ředitel časopisu Wired, Iain Percy, britský jachtař a dvojnásobný zlatý medailista z Olympijských her, ale také Xavier Duchemin, ředitel pro marketing a komunikace společnosti Citroën, Thierry Metroz, ředitel Design centra značky Citroën, a Thomas d’Haussy, hlavní manažer modelové nabídky Citroën.

Oficiální předání cen proběhne v lednu 2012 v Paříži, vítězové za rok 2011 budou mít příležitost exkluzivně navštívit Centrum virtuální reality Citroën a vyzkoušet si zde simulátor řízení!
 

Zdroj: Citroën

bazar

Citroen C4 Picasso 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 153 434 km
Cena: 130 000 Kč
Citroen C3 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 153 608 km
Cena: 47 000 Kč
Citroen C3 Picasso 1,4
Rok výroby: 2009
Stav: 58 755 km
Cena: 130 000 Kč
Citroen Xsara Picasso 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 145 251 km
Cena: 50 000 Kč
Citroen C5 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 151 845 km
Cena: 230 000 Kč
Citroen C4 1,4
Rok výroby: 2014
Stav: 23 018 km
Cena: 230 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků