Citroën chystá náhradu za hydropneumatické odpružení na rok 2017

Citroën chystá náhradu za hydropneumatické odpružení na rok 2017

V červnu letošního roku se objevila zpráva, podle které Citroën definitivně opustí stávající systém hydropneumatického odpružení. Zdálo se, že podobně jako modely DS přejdou všechny Citroëny na klasické odpružení, což by byla vzhledem k historii značky škoda. Dnes se ale objevuje další zpráva, která příznivce Citroënů určitě potěší. V plánu je totiž jiný systém, který má nabídnout stejné pohodlí, ale jistější jízdní vlastnosti.

Citroën údajně opustí hydropneumatické odpružení kvůli nákladům

Citroën údajně opustí hydropneumatické odpružení kvůli nákladům

Kolegům z britského Autocaru to řekla ředitelka automobilky Citroën Linda Jackson. Hydropneumatické odpružení tak nebude nahrazeno klasickou konstrukcí, ale údajně něčím speciálním. Konstruktéři dostali za úkol zachovat komfort, jaký nabízí stávající systém, nicméně kombinovaný s lepšími jízdními vlastnostmi v zatáčkách. O co přesně půjde, to je zatím tajné.

Test ojetiny Citroën C6: prezidentský luxus pro každého

Test ojetiny Citroën C6: prezidentský luxus pro každého

Jako alternativa by se nabízelo vzduchové odpružení, jenže podle Lindy Jackson bude Citroën jedinou automobilkou, která připravovaný systém zákazníkům nabídne. Uvidíme tedy, co z toho nakonec bude. Dočkat bychom se této novinky měli v roce 2017. 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 4 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky