Citroën chystá náhradu za hydropneumatické odpružení na rok 2017

Citroën chystá náhradu za hydropneumatické odpružení na rok 2017

V červnu letošního roku se objevila zpráva, podle které Citroën definitivně opustí stávající systém hydropneumatického odpružení. Zdálo se, že podobně jako modely DS přejdou všechny Citroëny na klasické odpružení, což by byla vzhledem k historii značky škoda. Dnes se ale objevuje další zpráva, která příznivce Citroënů určitě potěší. V plánu je totiž jiný systém, který má nabídnout stejné pohodlí, ale jistější jízdní vlastnosti.

Citroën údajně opustí hydropneumatické odpružení kvůli nákladům

Citroën údajně opustí hydropneumatické odpružení kvůli nákladům

Kolegům z britského Autocaru to řekla ředitelka automobilky Citroën Linda Jackson. Hydropneumatické odpružení tak nebude nahrazeno klasickou konstrukcí, ale údajně něčím speciálním. Konstruktéři dostali za úkol zachovat komfort, jaký nabízí stávající systém, nicméně kombinovaný s lepšími jízdními vlastnostmi v zatáčkách. O co přesně půjde, to je zatím tajné.

Test ojetiny Citroën C6: prezidentský luxus pro každého

Test ojetiny Citroën C6: prezidentský luxus pro každého

Jako alternativa by se nabízelo vzduchové odpružení, jenže podle Lindy Jackson bude Citroën jedinou automobilkou, která připravovaný systém zákazníkům nabídne. Uvidíme tedy, co z toho nakonec bude. Dočkat bychom se této novinky měli v roce 2017. 

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků