Citroën chystá náhradu za hydropneumatické odpružení na rok 2017

Citroën chystá náhradu za hydropneumatické odpružení na rok 2017

V červnu letošního roku se objevila zpráva, podle které Citroën definitivně opustí stávající systém hydropneumatického odpružení. Zdálo se, že podobně jako modely DS přejdou všechny Citroëny na klasické odpružení, což by byla vzhledem k historii značky škoda. Dnes se ale objevuje další zpráva, která příznivce Citroënů určitě potěší. V plánu je totiž jiný systém, který má nabídnout stejné pohodlí, ale jistější jízdní vlastnosti.

Citroën údajně opustí hydropneumatické odpružení kvůli nákladům

Citroën údajně opustí hydropneumatické odpružení kvůli nákladům

Kolegům z britského Autocaru to řekla ředitelka automobilky Citroën Linda Jackson. Hydropneumatické odpružení tak nebude nahrazeno klasickou konstrukcí, ale údajně něčím speciálním. Konstruktéři dostali za úkol zachovat komfort, jaký nabízí stávající systém, nicméně kombinovaný s lepšími jízdními vlastnostmi v zatáčkách. O co přesně půjde, to je zatím tajné.

Test ojetiny Citroën C6: prezidentský luxus pro každého

Test ojetiny Citroën C6: prezidentský luxus pro každého

Jako alternativa by se nabízelo vzduchové odpružení, jenže podle Lindy Jackson bude Citroën jedinou automobilkou, která připravovaný systém zákazníkům nabídne. Uvidíme tedy, co z toho nakonec bude. Dočkat bychom se této novinky měli v roce 2017. 

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

včera | Jan Mička | 35 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků