Citroën chystá náhradu za hydropneumatické odpružení na rok 2017

Citroën chystá náhradu za hydropneumatické odpružení na rok 2017

V červnu letošního roku se objevila zpráva, podle které Citroën definitivně opustí stávající systém hydropneumatického odpružení. Zdálo se, že podobně jako modely DS přejdou všechny Citroëny na klasické odpružení, což by byla vzhledem k historii značky škoda. Dnes se ale objevuje další zpráva, která příznivce Citroënů určitě potěší. V plánu je totiž jiný systém, který má nabídnout stejné pohodlí, ale jistější jízdní vlastnosti.

Citroën údajně opustí hydropneumatické odpružení kvůli nákladům

Citroën údajně opustí hydropneumatické odpružení kvůli nákladům

Kolegům z britského Autocaru to řekla ředitelka automobilky Citroën Linda Jackson. Hydropneumatické odpružení tak nebude nahrazeno klasickou konstrukcí, ale údajně něčím speciálním. Konstruktéři dostali za úkol zachovat komfort, jaký nabízí stávající systém, nicméně kombinovaný s lepšími jízdními vlastnostmi v zatáčkách. O co přesně půjde, to je zatím tajné.

Test ojetiny Citroën C6: prezidentský luxus pro každého

Test ojetiny Citroën C6: prezidentský luxus pro každého

Jako alternativa by se nabízelo vzduchové odpružení, jenže podle Lindy Jackson bude Citroën jedinou automobilkou, která připravovaný systém zákazníkům nabídne. Uvidíme tedy, co z toho nakonec bude. Dočkat bychom se této novinky měli v roce 2017. 

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků