Citroen vsází na zoufalost, protože stále nemá nástupce C4 , C5 a C6 (je v číně).Ty různé crossovery MPV nejsou rozhodně náhradou a přítom na "staré stejné platformě" klidu zatím Peugeot vaří další modely. Zatím co Citroen dělá ze zákazníků _dioty tím když tvrdí, že nástupce třeba C4 je to něco jako C4 Cactus . Který je na podvozku C3 tedy menší, odrbanější a protože stylovka dražší. A to ještě dorazí marketing tím, že u některých model pro ČR nemá v nabídce benzín, nebo má lichokopytníka. A náhodou v německé nabídce je jak benzín tak čtyřválec. Prostě samé jistoty a světlé zítřky.Vlastně pokud chci nové Citroena segmentu C , D musím si koupit Peugeot.
Tak to budou muset v Citroenu doufat, že jsou jejich zákazníci dostatečně tupí a cenu gum budou zjišťovat až je budou potřebovat:-D
Cenu nějakých gum má někdo jako hlavní výběrové kritérium při koupi auta ?
No... ty se nezajímáš o provozní náklady? Já tedy jo.
Tedy ... já se zajímám o provozní náklady, o všechny a v souvislostech. A taky znám přísloví - Bez peněz do autosalónu nelez !
zoufalost.... :-P
nepsal jsi to nebo někdo jiný jak byl koncept grand picassa technospace? A podívej se jak ty světla druzí taky tak mají, displeje, elektrickou ručku, bezklíč atd.
Už to nehul.
vlastníš nějaký více akční auto, které udává směr? Nebo jenom to co se fasuje jak propiska?
Dnes 19:30 a už nažmolen. Kurva, to jsi ožralý každý den? Jdi se léčit.
Já jsem nemohl být velitel tanku ani pohraničník tak mám jiné mínění a rozhled na svět než ty a o tom to je a můžu v klidu mět kapitalistický auta.;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.