Citroën C8 modelového roku 2003

Praha, 2. června 2003 – Citroën, výrobce kompletní modelové řady komfortních velkoprostorových vozů, uvádí C8 modelového roku 2003.

Velkoprostorový rodinný van s délkou 4,7 metru a šířkou 1,9 metru a možností přepravy až 8 cestujících se od svých konkurentů odlišuje jedinečnou osobností a poutavým designem. Robustní přední maska, dynamické křivky profilu a vertikálními zadními sdruženými světly zdůrazňujícími příslušnost k segmentu luxusních modelů Citroën.

Klientela Citroënu C8 oceňuje výjimečný cestovní komfort poskytovaný všem cestujícím na palubě, variabilitu interiéru a vysokou úroveň aktivní i pasivní bezpečnosti. Bohatá standardní výbava modelu C8 byla nyní rozšířena o audiosystém s přehrávačem CD s dálkovým ovládáním.

V dubnu 2003 se Citroën C8 stal skutečným synonymem bezpečnosti. Vysoká úroveň aktivní a pasivní bezpečnosti modelu potvrzena v nárazových testech Euro NCAP, v nichž Citroën C8 získal maximální možné hodnocení ***** hvězdiček. Spolu se sesterskými modely projektu PSA/Fiat se stal nejbezpečnějším velkoprostorovým vozem na trhu. Nárazové testy sdružení Euro NCAP jsou považovány za nejkomplexnější bezpečnostní testy nových modelů.

Nová paleta motorů zahrnuje zážehové motory s objemy 2.0i 16V, 2.2i 16V a 3.0i V6 24V a vznětové motory s technologií Common Rail s objemy 2.0 HDi 16V a 2.2 HDi 16V. Motor 2.2 HDi 16V (94 kW / 104 k), který v loňském roce získal prestižní ocenění International Engine of the Year v objemové kategorii 2.0 až 2.5 litru, se v České republice stal nejžádanější motorem celé modelové řady.

Nabídka barev modelového roku 2003 byla rozšířena o exkluzivní zlatou metalízu Cognac. Všechny verze modelové řady nyní navíc nabízejí i metalízu Sable Bivouac. Lak ve světle pískovém odstínu se setkal s velkým úspěchem již u modelové řady Xsara Picasso.

Nová základní cena modelu C8 činí 863 900 Kč (2.0i 16V X 100 kW / 136 k). Citroën nadále nabízí možnost přestavby na verzi N1 i M1.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků