Citroën C8 modelového roku 2003

Praha, 2. června 2003 – Citroën, výrobce kompletní modelové řady komfortních velkoprostorových vozů, uvádí C8 modelového roku 2003.

Velkoprostorový rodinný van s délkou 4,7 metru a šířkou 1,9 metru a možností přepravy až 8 cestujících se od svých konkurentů odlišuje jedinečnou osobností a poutavým designem. Robustní přední maska, dynamické křivky profilu a vertikálními zadními sdruženými světly zdůrazňujícími příslušnost k segmentu luxusních modelů Citroën.

Klientela Citroënu C8 oceňuje výjimečný cestovní komfort poskytovaný všem cestujícím na palubě, variabilitu interiéru a vysokou úroveň aktivní i pasivní bezpečnosti. Bohatá standardní výbava modelu C8 byla nyní rozšířena o audiosystém s přehrávačem CD s dálkovým ovládáním.

V dubnu 2003 se Citroën C8 stal skutečným synonymem bezpečnosti. Vysoká úroveň aktivní a pasivní bezpečnosti modelu potvrzena v nárazových testech Euro NCAP, v nichž Citroën C8 získal maximální možné hodnocení ***** hvězdiček. Spolu se sesterskými modely projektu PSA/Fiat se stal nejbezpečnějším velkoprostorovým vozem na trhu. Nárazové testy sdružení Euro NCAP jsou považovány za nejkomplexnější bezpečnostní testy nových modelů.

Nová paleta motorů zahrnuje zážehové motory s objemy 2.0i 16V, 2.2i 16V a 3.0i V6 24V a vznětové motory s technologií Common Rail s objemy 2.0 HDi 16V a 2.2 HDi 16V. Motor 2.2 HDi 16V (94 kW / 104 k), který v loňském roce získal prestižní ocenění International Engine of the Year v objemové kategorii 2.0 až 2.5 litru, se v České republice stal nejžádanější motorem celé modelové řady.

Nabídka barev modelového roku 2003 byla rozšířena o exkluzivní zlatou metalízu Cognac. Všechny verze modelové řady nyní navíc nabízejí i metalízu Sable Bivouac. Lak ve světle pískovém odstínu se setkal s velkým úspěchem již u modelové řady Xsara Picasso.

Nová základní cena modelu C8 činí 863 900 Kč (2.0i 16V X 100 kW / 136 k). Citroën nadále nabízí možnost přestavby na verzi N1 i M1.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků