Citroen C8 2,2 HDI: pro náročnou rodinu (velký test)

18 komentářů

peter
23. března • 9:07

zdar!uvazujem o kupe c8 2,2hdi.ako ste spokojny s tymto autom a ake chyby ma?diky za odpoved

rrajnoha
24. srpna • 7:53

Dobrý den.
Od recenze již uplynul téměř rok. Vlastníme jako rodina XARU Picasso. Já dostal nabídku na zakoupení C8. Nyní je v nabídce motor 2.0HDI 16V s výkonem 100kW.Chci se zeptat na dlouhodobější zkušenosti s C8 a jaký je motor (konstrukčně) 2.0HDI 16VDěkuji

Milan K
24. dubna • 13:42

Jak se říká - proti gustu ..... Ovšem přiznám se že "zelené plastové" budíky na mne působí prostě příšerně. Obyčejné radio zavřené kaslíku - ok, dejme tomu, ale bonbónek navrch je opět zelené plastové víčko na popelníku ... brrr. Kdyby se jednalo třeba o Twingo - ok tam se asi taková divoká extravagance hodí ...  ale sem do vozu za 900.000 .- Kč? Dle mého soudu tyto nesmírně laciné prvky designu degradují relativně obecne vysokou užitnou hodnotu tohoto vozu - zejména když je zbytek interiéru v poměrně velkém - relativně luxusním - protikladu
 Musím říct, že bychom automobil typu C8 občas využili (měli jsme starší generaci Renaultu Espace a byla hodně používaná), ovšem C8 bych nepořídil...

Tomáš Langer
24. dubna • 18:57

Měl jsem příležitost s Cé-osmičkou jet služebně z Francie do Švýcarska a zpět a můžu potvrdit to, co Radek Ondrášík píše v úvodu testu - fotografie klamou, ty budíky nevypadají nijak hrozně, do toho avantgardního interiéru docela sednou. Jen člověk nesmí čekat klasiku jako v německém autě.
Jako majitele Renaultu Espace mě potěšilo, že většina autorem popisovaných výborných vlastností C8 byla "vynalezena" již v předchozí generaci Espace, tedy o nějakých 6 let dříve
Každopádně až budou Cé-osmičky dostatečně staré, aby jejich cena klesla na rozumnou úroveň, budu o ní uvažovat. Zejména ve srovnání s designově nepříliš povedenou 4. generací Espace bude C8 horkým želízkem při obměně auta v naší rodině.
Tomáš

Marian
24. dubna • 10:27

V tech. specifikace mate drobnou chybu. Vykon je 94kW a ne 194 Skoda no ze to tak neni doopravdy

Radek Ondrášík
24. dubna • 11:13

Určitě by to mohlo být zajímavé, mít v C8 takový výkon. Každopádně díky za upozornění

sir
24. dubna • 12:10

kdyz uz chyby ...tak namatkove v tech. parametrech pri udavanem zrychleno 0 na 100...tam mate 12?6 misto 12,6 :o) ale to jen tak :D

Radek Ondrášík
24. dubna • 12:29

Už nemám Díky..

puck
24. dubna • 8:58

a c8mickou ma viezol tipek asi 1500 km do holandska, celkom v pohode. ale ked si tento zazitok porovnam s dovolenkou na chrysler voyager tak citroen ma co dohanat

sisika
1. prosince • 0:23

Tak nevím. Ale co jsem slyšel od známých, každý říká, když nevíš co s penězma, kup si Voyager, o co víc budeš platit na opravách, o to méňe se svezeš. Auto je to pěkné, což o to, ale když ti vyběhnou při 30 km rychlosti (érbeky) a v servisu nic nenajdou a připadáš si jako blbec, tak si příště zvolíš jiný vůz. Já měl dlouhá léta Mitsubishi space wagon. Myslel jsem si, že lepší vůz není, ale co mám C8, jsem spokojen. Původně jsem zamýšlel WV Sharan. Opět známí mě odrazovali, jak se ta auta kradou. S C8 ten problém není. Alespoň u mne. Jak každý ví, dnes se dá ukrást cokoliv. Mám 2,2 diesel, spotřeba 7,3. Nijak ho nešetřím. Zastávám názor, že technika má sloužit mě, a ne já jí.

koumes
26. dubna • 9:37

Voyager je velky a celkem pohodlny, ale problem jsou turbodieslove motory (stare TD, ne CRDi), vysledky v crash-testech a nutnost vymenovat rozvody kazdych tusim 20.000km.

Votrapa
24. dubna • 13:01

Hmm, a můžu se zeptat v čem má co dohánět?
ChV (předchozí generace) jsem párkrát jel a dojem strašlivý - podvozek na úrovni ify, spotřeba na úrovni tanku.

puck
24. dubna • 21:57

jo a myslel som grand voyager

puck
24. dubna • 21:35

prave ten podvozok sa mi zdal ovela lepsi ako na c8. na dialnici pri cca 150-160 km/h c8 sa spravala dost nestabilne a hojdavo - oproti tomu voyager sedel na ceste velmi dobre a nemal problem s prudsimi zmenami pruhov. spotrebu neriesim c8 je diesel a strasne vrci na dialnici, voyager mal tusim 3 litrovy benzinovy motor a bol znacne tichsi, spotreba bola celkom slusna okolo 15 litrov. jedine co ma na voyageri nejak nesedi je 4 stupnova automatika, chcelo by to este 2 dalsie stupne.
inak tvrdit, ze voyager si kupi niekto za posledne peniaze mi pride uplne scestne. voyager stoji vyse cca 1.5 miliona SK

starec
14. ledna • 17:29

No, však chodiť na diaľnici uvedenou rychlosťou 150 - 160km a sťažovať sa na jazdné vlastnosti je scestné. Pokiaľ viem u nás povolená rychlosť 130 km/h je na C8 úplná fantázia
a tichá a pohodlná jazda ako aj na Peugeot 807 s uvedeným motorom. Tieto autá plne
odporúčam a kto chce závodiť nech si kúpi Subaru Impreza.

Mek
24. dubna • 22:29

No já jsem samozřejmě myslel ojetého - pokud někdo napíše, že má podvozek na úrovni ify, tak je zřejmé, že jel v nějaké vyhoněné šunce...

puck
25. dubna • 8:54

no, akoze ak budeme zrovnavat voyager s 500 tisic km a novy c8 tak s tebou suhlasim

Mek
24. dubna • 14:50

Tak zlé to není - asi jsi jen jel s nějakým rozhrkaným šrotem, protože Voyager je jedno z těch aut, které si kupují za poslední prachy lidi, keří na to nemají, a na drahé opravy už pak holt nezbývá...

Doporučujeme

Články odjinud