Citroën C6: základní cena těsně pod 1,3 milionu

Na německý trh vyráží nový model vyšší střední třídy Citroën C6, který zavaří i konkurenci z třídy luxusních vozů. S rozvorem 2,9 m a délkou téměř pět metrů může nabízí obrovský vnitřní prostor, kterému sekunduje moderní technika. Pod kapotou najdete pouze dva šestiválce, 3.0 V6 155 kW a 2.7 V6 HDI 150 kW, vždy ve spojení s automatickou převodovkou.

Základní model 3.0 V6 stojí 42 500 eur, tedy lehce pod 1,3 milionu korun. V základu najdete bi-xenony, automatickou klimatizaci, el. ovládání předních sedadel či CD přehrávač. Výbava Pallas přidává ztmavování vnitřních i vnějších zrcátek, alcantaru nebo head-up displej. A konečně výbava Exclusive nabídne navíc dřevenou dekoraci interiéru, navigaci, zvukotěsná boční okna nebo vyhřívání sedadel vpředu i vzadu.

Ceny:

  • 3.0 V6: 42.500 €
  • 3.0 V6 Pallas: 45.500 €
  • 3.0 V6 Exclusive: 51.900 €
  • 2.7 V6 HDi FAP: 45.500 €
  • 2.7 V6 HDi FAP Pallas: 48.500 €
  • 2.7 V6 HDi FAP Exclusive: 54.900 €

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků