Citroën C6: základní cena těsně pod 1,3 milionu

Na německý trh vyráží nový model vyšší střední třídy Citroën C6, který zavaří i konkurenci z třídy luxusních vozů. S rozvorem 2,9 m a délkou téměř pět metrů může nabízí obrovský vnitřní prostor, kterému sekunduje moderní technika. Pod kapotou najdete pouze dva šestiválce, 3.0 V6 155 kW a 2.7 V6 HDI 150 kW, vždy ve spojení s automatickou převodovkou.

Základní model 3.0 V6 stojí 42 500 eur, tedy lehce pod 1,3 milionu korun. V základu najdete bi-xenony, automatickou klimatizaci, el. ovládání předních sedadel či CD přehrávač. Výbava Pallas přidává ztmavování vnitřních i vnějších zrcátek, alcantaru nebo head-up displej. A konečně výbava Exclusive nabídne navíc dřevenou dekoraci interiéru, navigaci, zvukotěsná boční okna nebo vyhřívání sedadel vpředu i vzadu.

Ceny:

  • 3.0 V6: 42.500 €
  • 3.0 V6 Pallas: 45.500 €
  • 3.0 V6 Exclusive: 51.900 €
  • 2.7 V6 HDi FAP: 45.500 €
  • 2.7 V6 HDi FAP Pallas: 48.500 €
  • 2.7 V6 HDi FAP Exclusive: 54.900 €

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků