Vyhoda Citroenu je v tom, jak experimentuje s designem. Po par letech prudce pada s cenou viz BX. Takze kdysi luxusni auto se da poridit za par korun, protoze je hnusne. To je ale ridici jedno, protoze on vidi auto zevnitr a ne zvenku :)
BX navrhoval Bertone, tak si nejsem jistý, že by se o tom autě dalo říci, že je hnusné. O prostornosti interiéru a dotaženosti designerských detailů si může většina nových aut nechat jenom zdát.
Bertone navrhoval i Favorita a jako o designerskem skvostu bych o nem nemluvil. Nic proti Bertonemu, BX ani C6 ;)
no jo! Jenže pánové z AZNP tu karoserii okleštili, a dost!Chceš vidět, jak to Bertone doopravdy myslel? Podívej se sem : http://galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=10875&cat=585 na favorita coupe.Podobnost s XMkem čistě náhodná...:-D
Bertone navrhoval Favorita cca 9let předtim, než ho AZNP pustilo do výroby, takže bych řekl že ze své strany z toho vyvázl s čistým štítem. Navíc Favorita už dopředu navrhoval tak, aby výroba byla celkově co nejlevnější.
ked si to teraz tak detailne pozeram, tak zadok vyzera ako predchodzia generacia A6, kapotu to ma okopirovanu z tatry T700, cez tie bezramove okna zacne skor ci neskor fucat (a vrstvene skla v tom nepomozu) a naco tam dali tie obrovske predne hmlovky z P607 vobec nechapem...
Inteligentní odpružení nevyžaduje údržbu po dobu pěti let nebo do ujetí 200 000 km.toto uvadzaju aj v reklamnych materialoch k C5. Avsak pozor, nic take v zarucnej knizke nenajdete. Ked mi po 140.000km a 3.5rokoch prevadzky odislo cerpadlo pruzenia (nove stalo 40.000Sk), odvolaval som sa na tuto vetu v reklame, pisal som priamo na importera. Prisla mi odpoved, ze vymena cerpadla nieje udrzba, ale porucha a na to sa ten text nevztahuje...Takze je sice pekne, ze to davaju vsade do reklam, ale je to klamstvo. takze pozor na to.Auto som este nazivo nevidel, ale exterier vyzera zaujimavo. Interier je suchy mix interieru C-klasse (najme ta prava strana) C4 (lava strana) a 407 (stredovy panel)Citroen padol na uroven VW...
Tak v tom pripade je to pruzenie vlastne bezudrzbove, pretoze pred ubehnutim intervalu urzby sa to pokazi a vymeni az nove
nemozem si pomoct ale mne sa tie francuzske auta hnusia.
Koukám, že vám to snad takhle poslali výrobci C6, to auto je tak vychválený, že víc to snad ani nejde..Ale neříkám, že je špatné, je to celkem good.
Nyní přidáváme v původním znění podrobnou tiskovou mapu.tohle je hned v uvodu clanku.
Ok, beru zpět.
Jak někde vidím samou chválu, hned koukám po minimetrovém písmu "P.R.", "Komerční prezentace" apod. Tady to naštěstí za milimetrové písmo neschovávají, navíc to bylo hned v úvodu, takže již od počátku jsem článek četl s patřičným filtrem
U mě žádný neprobouzí...
exterier PARADA ale ten interier je FUJ .tak bezpohlavny interier som necakal ani vo sne ked ukazali prve fotky exterieru. digital do luxus triedy ???????? a ten volant !!! aj z stredom proste prvy citroen interier ktory je humuuuus !!!!!!!!!!
Jak je to extravagantní a zajímavé z venku, tak je to bez nápadu uvnitř. Navíc ty čudlíky na středovém panelu ze 407ky, je vidět, že šetří všichni.
Aha, ja si rikal, ze mi je to nejaky povedomy a ono je to ze 407
Francuzky ergonom Jean-Paul Dement zasa "vymakal" interier (podobne pri C4). A take pekne su to auta exterierovo ...
Řidič se tak soustředit na silnici před sebou.Kdybych pracovat u Citroën, tak si nejdřív po sobě přečíst text než ho pustit do světa.
Viděl jsem ho na autosalonu a líbí se mi. Určitě víc jak Pežó 607.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.