Citroën C6: vůz, který probouzí emoce

Pete  |  16. 06. 2005 09:11

Viděl jsem ho na autosalonu a líbí se mi. Určitě víc jak Pežó 607.

Odpovědět  |   | 
-LK-  |  16. 06. 2005 09:13

Řidič se tak soustředit na silnici před sebou.

Kdybych pracovat u Citroën, tak si nejdřív po sobě přečíst text než ho pustit do světa.

Odpovědět  |   | 
Mickey  |  16. 06. 2005 09:41

Francuzky ergonom Jean-Paul Dement zasa "vymakal" interier (podobne pri C4). A take pekne su to auta exterierovo ...

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  16. 06. 2005 10:56

Jak je to extravagantní a zajímavé z venku, tak je to bez nápadu uvnitř. Navíc ty čudlíky na středovém panelu ze 407ky, je vidět, že šetří všichni.

Odpovědět  |   | 
-LK-  |  16. 06. 2005 11:12

Aha, ja si rikal, ze mi je to nejaky povedomy a ono je to ze 407

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 06. 2005 15:02

U mě žádný neprobouzí...

Odpovědět  |   | 
xsarahdi  |  18. 06. 2005 17:01

exterier PARADA ale ten interier je FUJ .tak bezpohlavny interier som necakal ani vo sne ked ukazali prve fotky exterieru. digital do luxus triedy ????????
a ten volant !!! aj z stredom proste prvy citroen interier ktory je humuuuus !!!!!!!!!!

Odpovědět  |   | 
Birkov  |  16. 06. 2005 15:45

Koukám, že vám to snad takhle poslali výrobci C6, to auto je tak vychválený, že víc to snad ani nejde..
Ale neříkám, že je špatné, je to celkem good.

Odpovědět  |   | 
-LK-  |  16. 06. 2005 15:47

Nyní přidáváme v původním znění podrobnou tiskovou mapu.

tohle je hned v uvodu clanku.

Odpovědět  |   | 
Birkov  |  16. 06. 2005 16:07

Ok, beru zpět.
 

Odpovědět  |   | 
-LK-  |  16. 06. 2005 16:17

Jak někde vidím samou chválu, hned koukám po minimetrovém písmu "P.R.", "Komerční prezentace" apod. Tady to naštěstí za milimetrové písmo neschovávají, navíc to bylo hned v úvodu, takže již od počátku jsem článek četl s patřičným filtrem

Odpovědět  |   | 
a  |  16. 06. 2005 18:17

nemozem si pomoct ale mne sa tie francuzske auta hnusia.

Odpovědět  |   | 
.matuS  |  16. 06. 2005 21:50

Inteligentní odpružení nevyžaduje údržbu po dobu pěti let nebo do ujetí 200 000 km.

toto uvadzaju aj v reklamnych materialoch k C5. Avsak pozor, nic take v zarucnej knizke nenajdete.
Ked mi po 140.000km a 3.5rokoch prevadzky odislo cerpadlo pruzenia (nove stalo 40.000Sk), odvolaval som sa na tuto vetu v reklame, pisal som priamo na importera.
Prisla mi odpoved, ze vymena cerpadla nieje udrzba, ale porucha a na to sa ten text nevztahuje...

Takze je sice pekne, ze to davaju vsade do reklam, ale je to klamstvo. takze pozor na to.


Auto som este nazivo nevidel, ale exterier vyzera zaujimavo. Interier je suchy mix interieru C-klasse (najme ta prava strana) C4 (lava strana) a 407 (stredovy panel)

Citroen padol na uroven VW...

Odpovědět  |   | 
Duroslav  |  17. 06. 2005 21:29

Tak v tom pripade je to pruzenie vlastne bezudrzbove, pretoze pred ubehnutim intervalu urzby sa to pokazi a vymeni az nove  

Odpovědět  |   | 
.matuS  |  16. 06. 2005 21:56

ked si to teraz tak detailne pozeram, tak zadok vyzera ako predchodzia generacia A6, kapotu to ma okopirovanu z tatry T700, cez tie bezramove okna zacne skor ci neskor fucat (a vrstvene skla v tom nepomozu) a naco tam dali tie obrovske predne hmlovky z P607 vobec nechapem...

Odpovědět  |   | 
Grga Pitic  |  17. 06. 2005 00:55

Vyhoda Citroenu je v tom, jak experimentuje s designem. Po par letech prudce pada s cenou viz BX. Takze kdysi luxusni auto se da poridit za par korun, protoze je hnusne. To je ale ridici jedno, protoze on vidi auto zevnitr a ne zvenku :)

Odpovědět  |   | 
Pavel I.  |  17. 06. 2005 11:27

BX navrhoval Bertone, tak si nejsem jistý, že by se o tom autě dalo říci, že je hnusné. O prostornosti interiéru a dotaženosti designerských detailů si může většina nových aut nechat jenom zdát.

Odpovědět  |   | 
Matt  |  17. 06. 2005 20:58

Bertone navrhoval i Favorita a jako o designerskem skvostu bych o nem nemluvil. Nic proti Bertonemu, BX ani C6 ;)

Odpovědět  |   | 
LYŽAŘ  |  18. 06. 2005 13:13

Bertone navrhoval Favorita cca 9let předtim, než ho AZNP pustilo do výroby, takže bych řekl že ze své strany z toho vyvázl s čistým štítem. Navíc Favorita už dopředu navrhoval tak, aby výroba byla celkově co nejlevnější.

Odpovědět  |   | 
Václav  |  20. 11. 2006 23:28

no jo! Jenže pánové z AZNP tu karoserii okleštili, a dost!
Chceš vidět, jak to Bertone doopravdy myslel? Podívej se sem : http://galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=10875&cat=585 na favorita coupe.Podobnost s XMkem čistě náhodná...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 23 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 192 N/A