Citroën C6: vůz, který probouzí emoce

Citroën C6 je nejnovějším přírůstkem do rodiny luxusních vozů Citroën a byl k vidění na brněnském autosalonu. Podle výrobce naplňuje C6 představy o velké limuzíně a nabízí nejmodernější technologie. Citroën C6 je vůz, který dokáže probudit emoce. (tisková mapa)
Citroën C6: vůz, který probouzí emoce
Seznam kapitol
  1. Krátce na úvod
  2. Interiér, vzhled
  3. Nové technologie, vnitřní výbava
  4. Vnitřní pohodlí, akustika, klimatizace, motory, bezpečnost

Poznámka: Citroën C6 jsme představili na AutoRevue.cz před konáním ženevského autosalonu. Nyní přidáváme v původním znění podrobnou tiskovou mapu.

Model C6 byl představen na letošním ženevském autosalonu. Tento manažerský vůz sedan je opravdovým skvostem své třídy. Design C6 byl inspirován velkými limuzínami Citroën z minulých dob, modely, které značce Citroen pomohly vybudovat silné postavení ve třídě luxusních vozů.

Citroën C6 má všechny vlastnosti manažerských sedanů: eleganci, sofistikovanost v každém ohledu a nezaměnitelnost na silnici. S důrazem kladeným na originalitu a působivost model C6 vytvořil nové reference designu, pohodlí, umění a využití nejnovějších technologií.

Spolu s plynulými a elegantními liniemi exteriéru se C6 honosí originálním a ergonomicky navrženým interiérem. Architektonické linie vnitřního prostoru poskytují cestujícím okamžitý pocit výjimečného komfortu. V podobných intencích bylo navrženo místo řidiče: přestože svou povahou je pracoviště řidiče zcela nové,  řidič se v něm okamžitě cítí jako doma.

Citroën C6 je vybaven nejnovějšími technickými novinkami v oblasti dynamické výbavy, motorů nebo převodovek. Kompletní a inovativní prvky hi-tech výbavy zahrnují průhledový čelní displej, systém varování při neúmyslném vybočení z jízdního pruhu (AFIL), samonatáčecí xenonové světlomety, inteligentní systém odpružení a nový vznětový motor 2.7 HDi V6 o výkonu 208 k DIN.

Citroën C6 se vyznačuje mimořádnou působivostí ve všech ohledech.

Citroën C6: originální, emotivní design

Originální design nového Citroënu C6 kombinuje originální prvky designu s klasickým pojetím designu manažerského vozu. Vnějšími rozměry a profilem se okamžitě zařadí do rodiny osobních vozů Citroën. C6 má dlouhý přední převis a krátkou zadní část. Vnější design vozu proto připomíná kupé, zatímco vlastnostmi a standardní výbavou se vůz řadí do kategorie prestižních sedanů.

Čelní maska Citroënu C6 je opatřena širokou mřížkou s pochromovaným logotypem značky, která volně přechází k předním světlometům. Dlouhý podvozek a plynulý aerodynamický profil vtiskují Citroënu C6 skutečnou nepřehlédnutelnost a vypovídají o prostorném interiéru, stabilitě a dominanci. Okna kopírují křivku střešního oblouku, který jemně splývá k zadním sloupkům, a vytváří tak harmonickou linii ve stylu kupé. Tento efekt je zvýrazněn dveřmi bez středního rámu.

Design zadní části vozidla je obzvláště nápaditý. Konkávní okno je prodlouženo až k víku zavazadelníku a zadním světlům, což opticky karoserii uzavírá. Deflektor vzduchu se při velké rychlosti vysunuje automaticky a svědčí o důrazu na jednu z klíčových hodnot značky Citroën - aerodynamice.

Interiér Citroënu C6 okamžitě zaujme pocitem prostoru a pohodlí. Čisté linie přístrojové desky, vysoce kvalitní použité materiály a pohodlná, anatomicky tvarovaná sedadla přímo vybízejí k nastoupení a požitku z relaxující jízdy. 

Citroën C6 je svědectvím o radikálním přístupu k automobilovému designu, jehož cílem je využití nejmodernějších technologií s cílem vytvořit dynamický a pohodlný vůz.

Vyspělá technologie ve službách pohodlí a radosti z jízdy

Citroën C6 vychází z klíčové hodnoty vozů značky Citroën, kterou je inovace. Inovativní prvky v místě pro řidiče zahrnují přehledný přístrojový panel pro řidiče, velký centrální displej a průhledový displej, který promítá základní informace – například okamžitou rychlost nebo navigační piktogramy – na čelní sklo, čímž přispívá k aktivní bezpečnosti.

Jako první model Citroën je C6 vybavena elektrickou parkovací brzdou. Tento nový prvek spadá do široké řady inteligentních systému zvyšujících pohodlí řidiče - například systém varování při neúmyslném vyjetí z jízdního pruhu (AFIL), přední a zadní parkovací asistent, samonatáčecí xenonové světlomety, tempomat a omezovač rychlosti. Citroën uvedené prvky, které jsou nabízeny u modelů C5 a C4, představil jako jedna z prvních automobilek.

Výjimečné postavení Citroënu C6 se odráží i v nabízených motorech: dvěma šestiválcovými motory, vznětovým i zážehovým, které kladou důraz na maximální jízdní komfort. Nový motor 2.7 HDi V6 nabízí maximální výkon 208 k DIN (150 kW) a je vybaven filtrem pevných částic. Zážehový motor 3.0i V6 24V se vyznačuje nejvyšším výkonem 215 k DIN (155 kW). Oba motory jsou dodávány se šestistupňovou automatickou převodovkou.

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Fotografie z Brna

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Krátce na úvod
  2. Interiér, vzhled
  3. Nové technologie, vnitřní výbava
  4. Vnitřní pohodlí, akustika, klimatizace, motory, bezpečnost
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků