Citroen C6, v Paříži s novým naftovým motorem

Na domácím autosalonu v Paříži představí Citroen novou verzi svého modelu C6. Ta dostane pod kapotu relativně malý naftový motor, který tak rozšíří stávající nabídku. Půjde o agregát HDI s objemem 2,2 l, který je přeplňován bi-turbem. Ten nabídne výkon 127 kW (173 k) a točivý moment 370 Nm. Motor bude standardně spojen se šestistupňovou manuální převodovkou.

Velká Cé-šestka zvládne s tímto motorem sprint na stovku za solidních 9,6 s a dosáhne kombinované spotřeby 6,6 l na 100 km. Citroen pro tento model také mírně upraví standardní nabídku, která nebude tak pestrá jako pro silnější šestiválce.

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků