Citroën C6: návrat velké limuzíny

31 komentářů

jaro
12. února • 12:50

niekde som cital, ze bude stat na predlzenom podvozku 407

viper
16. února • 17:26

ano skutečně se bude jednat o prodloužený podvozek z Peugeotu 407, který je postaven na vylepšené platformě číslo 3 (PSA má 3 platformy), což znamená ve předu lichoběžníkové zavěšení kol ( namísto mcPherson),, vzadu nevím jestli budou klasické vlečené ramena, nebo taky nové čtyřprvkové zavěšení, každopádně PSA navrhovala platformu číslo 3 tak, aby se dala použít jak s běžným odpružením tak s hadropneumatickým odpružením. Snad se dočkáme i vylapšeného hydroactivu 3 (oproti C5), dříve se hovořilo o novém aktivním systému kontroly proti naklánění v zatáčkách (něco jako nová Activa systém), ale tiskové správy jsou zatím hodně skoupé.
tady jsou další obrázky :   http://www.euronet.nl/~citron/C6/kunstheup.jpg
                    & nbsp;         &n bsp;         &nb sp;  http://www.euronet.nl/~citron/C6/gebitsprothese.jpg
 

Uff
11. února • 8:36

prid a hlavne zad vozu je naprosto tragicka

nehlede na to ze kamos dela v aut. prodejne techhle "sqostu" a to co vypravi je az s podivem. nechtel bych to ani nahodou. toto uz nepotrebuje dalsi komentare.

siberian
11. února • 13:11

bla bla bla bla
tohle uz nepotrebuje dalsi komentare

iceman
10. února • 20:09

Citroen konecne zase ziskal po nevyraznych devadesatych letech zase svuj styl, tak mu prejme, at jim to vyjde.

Mauzolinoleum
10. února • 18:56

Lec urcite originalni, ale nektere veci mi pripadaji jaksi navic, jakoby prilepene. Nevyznavam nutnost originality za kazdou cenu, pak se to muze zvrhnout do neumetelstvi.

laser
10. února • 18:09

Mě tento C6 zklamal přední maskou. Na prototypech u Citroenu byla i hezčí, myslím že to bylo u Airlounge ( teď si přesně nevzpomenu na ten název ), ta maska mě chytla. Od té doby se mně asi nebude líbit žádný Citroen.

Martin
10. února • 18:23

Právě ta maska je úplně super, na C4 vypadá božsky, na C5 docela dobře a tady suprově. Myslím, že Citroen konečně chytil druhou mízu.

Uff
11. února • 8:38

ty si vybiras auto podle MASKY???? boze muj!

laser
10. února • 18:32

Ta prototypová maska mně hodně připomíná malou Tyotu Jaužjdu z Kolína, jenomže na rozdí od ní má v středu místo oválu dvě stříšky.

Stylus
10. února • 17:18

Ja vas nechapu...tak zrovna tohle mi pride designove hodne odvazny a vsichni tleskaj, ale takovy bmw ve kterych vidim naprostou dokonalost kazdy odsoudi???......me to neoslovilo ale tleskam tomu protoze mam rad inovatorskej design.......

Mirek
10. února • 17:45

Naprosto souhlasím, po dlouhé době někdo, kdo se zastal designu BMW, já nevidím jednu jedinou chybičku na žádném z nich, 1er počínaje a 7er konče. Bangelův design je něco neuvěřitelně propracovanýho a vzrušujícího. Je mi trochu líto, že asi patřím do té menší skupiny, kterým se jeho práce líbí, ale prostě to tak cítím a myslím, že jsem jen trochu napřed, spousta těch, kteří design nových BMW odsuzují, svůj názor určitě za rok za dva přehodnotí. A Citroën C6, když jsem před půl rokem viděl první fotky, dost mne šokoval, teď už v pohodě, souhlasím, že je hodně svůj, stylový, neobyčejný, jiný, svým způsobem fascinující. Ať jich jezdí co nejvíc a lidi z něj mají radost, ale proboha, jenom tady neházejte zase ty hlášky typu že je to jiná škola, než všechny ty nudný německý shity, vždyť každému se líbí něco jiného a to, že se mi líbí to či ono, neznamená, že budu špinit a urážet všechno ostatní.

Michal
10. února • 18:05

Jaká auta se mi od BMW líbí:

BMW 1 - super
BMW 3 - super
BMW Z4 - super
BMW X3 - nic moc
BMW X5 - docela dobrý
BMW 5 - docela dobrý, ve verzi M5 super
BMW 6 - totální bomba, nejhezčí kupé ever
BMW 7 - po faceliftu docela dobrý
BMW Z8 - skvělý a nedoceněný auto

A k C6 - originální, neotřelý, ale zatím nevím, jestli se mi líbí nebo ne.

Luke K.
11. února • 20:24

BMW X3 - nic moc
BMW X5 - docela dobrý

 

jak si to myslel Michale? Dyt je to to samy na prvni pohled....kolikrat si ty auta pletu kdyz je nekde vidim.... X5 je vetsi...

Pete
11. února • 21:20

Podle mě je X3 úplně jiný auto, já si je nepletu ani náhodou a X3 se mi taky moc nelíbí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zajac
11. února • 21:39

no nevim, ale na ten prvni pohled se X5 od X3 moc nelisi.....porovnavat tyhle auta je blbost... neco jinyho je treba rozdil mezi novou BMW 7 a starsi radou (2001 a starsi), tam je znatelnej rozdil, ale mezi X5 a X3........

laser
10. února • 18:28

Mně se líbí víc starší BMW3 než to novější, alespoň půsoví více aerodynamicky a uceleně.

Pavel
10. února • 18:42

Nějaký vývoj designu tu být musí, nemůže nová 3 vypadat stejně jako stará 3. A nová 3 vypadá dobře, mohlo to dopadnout hůř. Uvidíte, že za rok dva všichni budou nad novou tři mlaskat jako nyní nad starou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
deerhunter
10. února • 22:53

presne tak ... stejna situace byla, kdyz koncila E 36 a prichazela E 46 ... take ze zacatku bylo trochu rozpaku a nakonec to byl jeden z nejuspesnejsich modelu v historii BMW... E 90 bude taky trhak, C-klasse bude mit problem

n.f.x.
10. února • 15:30

Otázkou zůstává, jakou lze asi očekávat cenu tohoto skvostu. Tento Citroen už totiž není běžné masově prodávané auto, takže lze čekat cenu vysokou, určitě vyšší než u Peugeotu 607, který je běžným konzumem. Tento Citroen je pouze pro fandy, protože na takový design je určitě potřeba notná dávka odhodlání. Já bych ho bral, ale to už by nesměl mít takové zásadní vady,
jako třeba málo místa nad hlavou na zadních sedadlech (jako u C5), když u nového auta této třídy se přece předpokládá, že majitel bude jezdit spíše vzadu. Otázkou jsou také jízdní vlastnosti.

Petr Broža
10. února • 15:34

Nepřišlo mi, že by C5 měla vzadu nad hlavou nějak výrazně málo místa pro běžně vysokého člověka (180 cm). A když by problém byl, ješte je tu kombi

lucas
10. února • 15:46

No prave aj v tom kombi je malo miesta vzadu (jeden mame v rodine)

Petr Broža
10. února • 18:43

Nerad bych se mýlil, ale mám takový dojem, že v kombi je nad hlavou místa více.

trpaslík
1. března • 11:03

Málo místa pro hlavu na zadních sedadlech je ve všech nekombících, i těch větších, jako 607, a tedy i C6. Je to skandál!!! Kam máme my, nad 185cm vysocí chudáci, hlavu složit?

Pete
10. února • 15:06

Tohle auto má svůj styl, je prostě nádherný. Po faceliftu C5 je to další bod pro Citron!!!

Mulder
10. února • 14:42

To je nadhera - tomu se rika navazani na historii - hlavne tim profilem. A neni to s bachratym predkem - dalsi dukaz, ze "bachratost" neni v soucasne dobe nutnost ...

Haya
10. února • 14:59

krása, aspoň někdo vybočuje z té šedi stejných nebo podobných aut

Cenda
10. února • 14:32

Mam pocit, ze jsem nekde cetl, ze podvozek je prodlouzeny z C 5.

Soudal
10. února • 22:52

Rozhodně je to logičtější než podvozek z 607čky - "plnokrevné" hydropneumatické pérování se mi zdá natolik konstrukčně odlišné, že by ho jen těžko nabastlili na klasický podvozek.

Petr Broža
10. února • 14:35

To nelze ani popřít, ani vyvrátit do doby, než Citroen zveřejní podrobnější informace.

Mirek
10. února • 14:22

Mně se moc líbí, i když první dojem po zveřejnění (cca před dvěma měsíci) fotek byl hodně rozporuplný, hlavně ze zádi.

Doporučujeme

Články odjinud