Citroën C6 končí. Těšit se máme na Numero 9

Citroën C6 končí. Těšit se máme na Numero 9

Výroba vlajková lodi automobilky Citroën končí. Pětimetrový sedan C6, který přišel na trhu v roce 2005, dostal nezaměnitelný design, extrémně plavné jízdní vlastnosti a šestiválcové motory pod kapotu, jenže ani vzhled, ani maximální komfort mu nezaručily prodejní úspěch. Důvodem je zřejmě především fakt, že se onen nezaměnitelný design ne každému líbí a hlavně se C6 se svou cenou dostalo až příliš vysoko (na našem trhu za 1,5 mil. Kč).

Nový Citroën C6: překvapivé odhalení

Nový Citroën C6: překvapivé odhalení

Citroën C6 zatím nemá nástupce, takže roli vlajkové lodi dočasně převezme hybridní DS5. V budoucnu by měl vrcholný francouzský automobil nahradit model, který předznamenává koncept Numero 9. Bohužel se zatím neví, kdy se tak stane. Mimochodem studie, ze které později vzešel sedan C6, se představila v Ženevě v roce 1999. Sériový model přišel o šest let později.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků