Citroën C6 končí. Těšit se máme na Numero 9

Citroën C6 končí. Těšit se máme na Numero 9

Výroba vlajková lodi automobilky Citroën končí. Pětimetrový sedan C6, který přišel na trhu v roce 2005, dostal nezaměnitelný design, extrémně plavné jízdní vlastnosti a šestiválcové motory pod kapotu, jenže ani vzhled, ani maximální komfort mu nezaručily prodejní úspěch. Důvodem je zřejmě především fakt, že se onen nezaměnitelný design ne každému líbí a hlavně se C6 se svou cenou dostalo až příliš vysoko (na našem trhu za 1,5 mil. Kč).

Nový Citroën C6: překvapivé odhalení

Nový Citroën C6: překvapivé odhalení

Citroën C6 zatím nemá nástupce, takže roli vlajkové lodi dočasně převezme hybridní DS5. V budoucnu by měl vrcholný francouzský automobil nahradit model, který předznamenává koncept Numero 9. Bohužel se zatím neví, kdy se tak stane. Mimochodem studie, ze které později vzešel sedan C6, se představila v Ženevě v roce 1999. Sériový model přišel o šest let později.

bazar

Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 697 km
Cena: 295 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 90 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 317 km
Cena: 50 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků