Citroën C6 končí. Těšit se máme na Numero 9

Citroën C6 končí. Těšit se máme na Numero 9

Výroba vlajková lodi automobilky Citroën končí. Pětimetrový sedan C6, který přišel na trhu v roce 2005, dostal nezaměnitelný design, extrémně plavné jízdní vlastnosti a šestiválcové motory pod kapotu, jenže ani vzhled, ani maximální komfort mu nezaručily prodejní úspěch. Důvodem je zřejmě především fakt, že se onen nezaměnitelný design ne každému líbí a hlavně se C6 se svou cenou dostalo až příliš vysoko (na našem trhu za 1,5 mil. Kč).

Nový Citroën C6: překvapivé odhalení

Nový Citroën C6: překvapivé odhalení

Citroën C6 zatím nemá nástupce, takže roli vlajkové lodi dočasně převezme hybridní DS5. V budoucnu by měl vrcholný francouzský automobil nahradit model, který předznamenává koncept Numero 9. Bohužel se zatím neví, kdy se tak stane. Mimochodem studie, ze které později vzešel sedan C6, se představila v Ženevě v roce 1999. Sériový model přišel o šest let později.

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

dnes | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků