Citroën C6 končí. Těšit se máme na Numero 9

Citroën C6 končí. Těšit se máme na Numero 9

Výroba vlajková lodi automobilky Citroën končí. Pětimetrový sedan C6, který přišel na trhu v roce 2005, dostal nezaměnitelný design, extrémně plavné jízdní vlastnosti a šestiválcové motory pod kapotu, jenže ani vzhled, ani maximální komfort mu nezaručily prodejní úspěch. Důvodem je zřejmě především fakt, že se onen nezaměnitelný design ne každému líbí a hlavně se C6 se svou cenou dostalo až příliš vysoko (na našem trhu za 1,5 mil. Kč).

Tajné | Citroën

Nový Citroën C6: překvapivé odhalení

Citroën C6 zatím nemá nástupce, takže roli vlajkové lodi dočasně převezme hybridní DS5. V budoucnu by měl vrcholný francouzský automobil nahradit model, který předznamenává koncept Numero 9. Bohužel se zatím neví, kdy se tak stane. Mimochodem studie, ze které později vzešel sedan C6, se představila v Ženevě v roce 1999. Sériový model přišel o šest let později.

Citroën Berlingo 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 162 147 km
Cena: 120 000 Kč
Citroën Xsara Picasso 1.587
Rok výroby: 2006
Stav: 154 108 km
Cena: 45 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 135 098 km
Cena: 159 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků