Citroën C6 končí. Těšit se máme na Numero 9

Citroën C6 končí. Těšit se máme na Numero 9

Výroba vlajková lodi automobilky Citroën končí. Pětimetrový sedan C6, který přišel na trhu v roce 2005, dostal nezaměnitelný design, extrémně plavné jízdní vlastnosti a šestiválcové motory pod kapotu, jenže ani vzhled, ani maximální komfort mu nezaručily prodejní úspěch. Důvodem je zřejmě především fakt, že se onen nezaměnitelný design ne každému líbí a hlavně se C6 se svou cenou dostalo až příliš vysoko (na našem trhu za 1,5 mil. Kč).

Nový Citroën C6: překvapivé odhalení

Nový Citroën C6: překvapivé odhalení

Citroën C6 zatím nemá nástupce, takže roli vlajkové lodi dočasně převezme hybridní DS5. V budoucnu by měl vrcholný francouzský automobil nahradit model, který předznamenává koncept Numero 9. Bohužel se zatím neví, kdy se tak stane. Mimochodem studie, ze které později vzešel sedan C6, se představila v Ženevě v roce 1999. Sériový model přišel o šest let později.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 56 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků