Citroen C5 s novým a výkonným naftovým motorem

Stejně jako Peugeot u svého modelu 407 (celá zpráva), nasadí i Citroen do svého modelu C5 naftový motor HDI o objemu 2,2 litru. Ten bude u Citroenu naladěn na 127 kW (173 k), což je o 2 kW více, než u Peugeotu. Motor dostane ve standardu filtr pevných částic a šestistupňovou manuální převodovku. C5 s ním zrychlí na stovku za 8,5 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 222 km/h. Udávaná spotřeba činí 8,1 litru nafty ve městě, 5,1 mimo město a 6,1 v kombinovaném provozu. Česká cena cé-pětky s tímto agregátem zatím není známa.
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků