Citroën C5 s motorem 2.2 HDI, C4 s novou převodovkou

Citroën přidal do svého portfolia nový model C5 s motorem 2.2 HDI o výkonu 125 kW (170 k). Podle výrobce představuje tento model vrcholnou nabídku řady C5, proto je nabízen pouze ve výbavě Exclusive, jež zahrnuje mimo jiné také samonatáčecí bi-xenonové světlomety, dvouzónovou automatickou klimatizaci, zadní i přední parkovací asistent, elektricky nastavitelná sedadla řidiče i spolujezdce, čalounění Alcantara, Al disky kol či metalickou barvu.

Nový motor je vybaven filtrem pevných částic FAP a je spřažen s manuální šestistupňovou převodovkou. Vysokého výkonu a dobré odezvy na plyn je dosaženo využitím paralelního sekvenčního dvojitého přeplňování.

Základní cena tohoto modelu ve verzi hatchback byla stanovena 961 000 Kč a ve verzi break na 1 001 000 Kč. Zároveň je na nový model poskytována akční sleva ve výši 150 000 Kč, stejně jako na celou modelovou řadu C5.

Další novinkou je šestistupňová manuálně řízená (neboli robotizovaná) převodovka pro model C4 s motorem 1.6 HDI 80 kW (110 k). Tento model je k dispozici jen ve vyšší úrovni výbavy SX Pack (hatchback) nebo VTR (coupé). Převodovka se přizpůsobuje jízdnímu stylu řidiče, který může pro lepší pocit z jízdy zvolit i režim Sport. Navíc je k dispozici také systém pomoci pro rozjezd ve svahu. Úspora paliva při využití této převodovky činí 3 až 5 % proti manuální převodovce.

Základní cena C4 s převodovkou BMP6 činí ve verzi hatchback je 676 500 Kč a ve verzi coupé 623 500 Kč. Zároveň je na nový model poskytována akční sleva ve výši 110 000 Kč, jako na celou modelovou řadu C4.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků