Citroën C5 s faceliftem pro rok 2013

Značka Citroën pro svoji modelovou řadu C5 připravila po čtyřech letech prodejů sadu dílčích modifikací.

Citroën C5 druhé generace se vyrábí již od roku 2008 a zdá se, že se do výslužby zatím nepodívá. Proslýchá se, že následnický Citroën C5 dostane podlahovou plošinu GM, ale to je zatím hudba budoucnosti. Úpravy stávajícího modelu Citroën C5 se dotkly designu obou karosářských verzí, tedy liftbacku i kombi Tourer, ale také nových prvků výbavy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Modifikace jsou to opravdu pouze decentní

Na první pohled si všimneme především jaksi měkčeji a plynuleji včleněného emblému značky Citroën na masce chladiče, verze Exclusive dostala nové sedmnáctipalcové lité ráfky Egée a vůz lze objednat také s hnědým lakováním odstínu Guaranja. Interiér může být částečně čalouněn prvotřídní kůží a dočkal se také nových stylistických prvků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rozšířil se seznam komfortních prvků interiéru

V rámci paketu Techno Pack se můžete těšit na vestavěnou navigaci eMyWay s konektivitou Bluetooth a zdířkami pro připojení externích zařízení, přičemž u kombíku Tourer je do něj včleněna také couvací kamera s naváděcími linkami. V nabídce pohonných jednotek a ladění podvozků se nic nezměnilo. Napříč Evropou se již omlazený Citroën C5 prodává.
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků