Citroën C5 s faceliftem pro rok 2013

Značka Citroën pro svoji modelovou řadu C5 připravila po čtyřech letech prodejů sadu dílčích modifikací.

Citroën C5 druhé generace se vyrábí již od roku 2008 a zdá se, že se do výslužby zatím nepodívá. Proslýchá se, že následnický Citroën C5 dostane podlahovou plošinu GM, ale to je zatím hudba budoucnosti. Úpravy stávajícího modelu Citroën C5 se dotkly designu obou karosářských verzí, tedy liftbacku i kombi Tourer, ale také nových prvků výbavy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Modifikace jsou to opravdu pouze decentní

Na první pohled si všimneme především jaksi měkčeji a plynuleji včleněného emblému značky Citroën na masce chladiče, verze Exclusive dostala nové sedmnáctipalcové lité ráfky Egée a vůz lze objednat také s hnědým lakováním odstínu Guaranja. Interiér může být částečně čalouněn prvotřídní kůží a dočkal se také nových stylistických prvků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rozšířil se seznam komfortních prvků interiéru

V rámci paketu Techno Pack se můžete těšit na vestavěnou navigaci eMyWay s konektivitou Bluetooth a zdířkami pro připojení externích zařízení, přičemž u kombíku Tourer je do něj včleněna také couvací kamera s naváděcími linkami. V nabídce pohonných jednotek a ladění podvozků se nic nezměnilo. Napříč Evropou se již omlazený Citroën C5 prodává.
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků